Η Downtempo Paintings και η Ultimae Records είναι πολύ περήφανοι που σας παρουσιάζουν ένα πραγματικό κόσμημα της σύγχρονης ηλεκτρονικής μουσικής – τους Carbon Based Lifeforms!
Μετά τις soldout συναυλίες τους στο Tallin, τη Ρίγα, τη Βιέννη, το Βερολίνο, τη Στοκχόλμη κ.α., το σουηδικό δίδυμο θα παρουσιάσει τα μοναδικά ηχοτοπία και τη μουσική του ζωντανά στην Αθήνα.
Μαζί τους θα απολαύσουμε Live-Sets των Sync 24, Miktek και AES Dana
Καλώς ήρθατε σε ένα πιο μαγικό και αξέχαστο κινηματογραφικό μουσικό ταξίδι!
𝘿𝙊𝙏𝙎. – 𝙐𝙧𝙗𝙖𝙣 𝘿𝙞𝙨𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧𝙞𝙚𝙨
ΣΆΒΒΑΤΟ, 17.02.2024
LIFEFORMS BASED CARBON – LIVE
SYNC24 – LIVE
MIKTEK – LIVE
AES DANA – LIVE
Επιλογή εικαστικών έργων: AES Dana
𝙇𝙤𝙘𝙖𝙩𝙞𝙤𝙣:
GAZARTE / Ground Stage
ΑΘΗΝΑ
ΠΙΝΑΚΑΣ: 21.30
ΛΗΞΗ: 03:00
𝙈𝙀𝙏𝙍𝙊: Κεραμεικός
𝙋𝙍𝙀𝙎𝘼𝙇𝙀: 𝙈𝙊𝙍𝙀.𝘾𝙊𝙈
ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ
EARLY BIRD € 14.00
ΚΑΝΟΝΙΚΉ ΠΡΟΠΏΛΗΣΗ € 17.00
ΠΟΡΤΑ € 20.00
Πληροφορίες για τους καλλιτέχνες
CBL / ΜΟΡΦΈΣ ΖΩΉΣ ΜΕ ΒΆΣΗ ΤΟΝ ΆΝΘΡΑΚΑ
Οι Carbon Based Lifeforms (CBL) είναι ο Johannes Hedberg και ο Daniel Vadestrid, γεννημένοι το 1976 και οι δύο με έδρα τη νοτιοδυτική Σουηδία. Γνωρίστηκαν όταν και οι δύο ήταν 15 ετών και εξακολουθούν να είναι, εκπληκτικά,
εργάζονται ευτυχισμένα μαζί, πάνω από 25 χρόνια αργότερα.
Το τελευταίο τους άλμπουμ, ‘Seeker’ (2023), παρουσιάζει τον χαρακτηριστικό ambient ήχο τους, γεμάτο με πολυεπίπεδα συνθεσάιζερ και περίπλοκα ηλεκτρονικά beats. θα βιώσετε τόσο έναν φρέσκο ήχο όσο και
αναμφίβολα θα βυθιστείτε στην χαρακτηριστική ατμόσφαιρα και τον πολύ μοναδικό ήχο των Carbon Based Lifeforms.
Ιστορία: Η ιστορία του δίσκου θα είναι η ακόλουθη: Η μουσική που θα ακουστεί από το μουσικό συγκρότημα του Α:
Οι ίδιοι οι CBL δημιουργήθηκαν το 1996, ως παρακλάδι άλλων projects, αλλά σύντομα έγινε το επίκεντρο τους, με αποκορύφωμα την πρώτη τους κυκλοφορία στο ‘mp3.com‘ το 1998.
Το ντουέτο υπέγραψε με την περίφημη εταιρεία ‘Ultimae’ με έδρα τη Λυών το 2002 και έκτοτε έχουν κυκλοφορήσει έξι επίσημα, ολοκληρωμένα άλμπουμ:
‘Hydroponic Garden’ το 2003
‘World of Sleepers’ το 2006
‘Interloper’ το 2009
‘Twentythree’ το 2012
Το 2014 εγκατέλειψαν την Ultimae και ανεξαρτητοποιήθηκαν και έχουν κυκλοφορήσει:
‘Derelicts’ το 2018
‘Stochastic’ το 2021. Derelicts έφτασαν στο #12 του Billboards Dance/Electronic albums chart, στο #11 του UK Official Charts Top 40 Dance Albums και στο #59 του UK Official Charts Top 100 Independent Albums. Η μουσική τους έχει τύχει εξαιρετικά καλής υποδοχής από τους γνώστες της ambient σκηνής και σαφώς πέρα από αυτήν, αφού το 2012 τους ανατέθηκε επίσης να γράψουν το soundtrack για την ταινία ανεξάρτητης παραγωγής ‘The Mansion’ και το θέμα για το ‘Green Land’ από την Wanderword το 2018. Εκτός από τη δική τους δουλειά, έχουν συμμετάσχει ενεργά σε
επιτυχημένες συνεργασίες με διάφορους άλλους καλλιτέχνες, όπως ο Magnus Birgersson των Solar Fields σε ένα πρότζεκτ για τη σύνθεση της μουσικής για το ‘Fusion’ του Σουηδού χορευτή Olof Persson
το 1999.
Στόχος του Johannes και του Daniel είναι να συνδυάσουν τη γη και το διάστημα στη μουσική τους. Χρησιμοποιώντας το συνδυασμό της φύσης και της τεχνολογίας ως κύρια έμπνευση για τη δουλειά τους, τους αρέσει να αναπαριστούν τόσο τη
θετικά και αρνητικά αποτελέσματα στα οποία μπορεί να οδηγήσει αυτή η συνεργασία, συμπεριλαμβανομένου του αρνητικού αντίκτυπου που μπορεί να έχει η λανθασμένη τεχνολογία στο περιβάλλον. Ο Johannes δημιουργεί συχνά μια δομή -τείχος
ήχων και αρμονιών και θα μπορούσε ευχαρίστως να πειραματίζεται και να επεξεργάζεται με αυτά για πάντα, ενώ ο Daniel αναπτύσσει τους ρυθμούς και σμιλεύει τις ιδέες σε κομμάτια. Παραμένει ασαφές ποιος από τους δύο
αντλεί τη μεγαλύτερη απόλαυση από τον χειρισμό των χαρακτηριστικών, πολυρυθμικών ήχων του Roland TB-303.
Οι CBL είναι συχνά παρόντες μεταξύ των headliners των μεγαλύτερων φεστιβάλ Electronic & Psytrance (Η συναυλία τους στην Οζόρα το 2022. είναι ιστορική !) σε όλη την Ευρώπη και έχουν κάνει πολλές εμφανίσεις στη Ρωσία, ακόμα και στις ΗΠΑ και την Αυστραλία.
Το 2009 εμφανίστηκαν στο “Cosmonova”, το Πλανητάριο μέσα στο Μουσείο Φυσικής Ιστορίας της Στοκχόλμης, με φόντο εικόνες εμπνευσμένες από τη φύση και από ολόκληρο τον κόσμο όπως και πέρα από αυτόν,
με τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό να κάνει μια αυτοσχέδια περιήγηση στο ηλιακό σύστημα. Η συναυλία ξεπούλησε πολύ νωρίτερα, οπότε προγραμμάτισαν μια ακόμη βραδιά, η οποία επίσης ξεπούλησε με ταχύτατους ρυθμούς! Όσοι
παρευρέθηκαν θα βεβαιώσουν εύκολα ότι ήταν μια αξέχαστη εμπειρία! Έκαναν άλλες τέσσερις sold out συναυλίες το 2014. Το 2018 έκαναν μια παράσταση στο Πλανητάριο της Μόσχας. Τα εισιτήρια είχαν εξαντληθεί σε
λιγότερο από 14 ώρες! Οι ρωσικές περιοδείες του 2018, 2019 και 2020 έκαναν θόρυβο στη Ρωσία και καλύφθηκαν από το TASS και το περιοδικό Aeroflot.
SYNC24
Οι SYNC24 είναι το σόλο πρότζεκτ του Daniel Segerstad από τους Carbon Based Lifeforms. Από την αρχή της καριέρας του ο Daniel έχει γράψει κομμάτια από και για τον εαυτό του. Έγραψε δύο κυκλοφορημένα από τον ιδιο άλμπουμ με το όνομα TiN.
Αλλά για το μεγαλύτερο μέρος ήταν απασχολημένος με τους CBL,Thermostatic και τα λιγότερο γνωστά σχήματα T.S.R. και Arius.
Το 2005 αποφάσισε να ξεκινήσει ένα σόλο project όταν έτυχε να έχει μερικά κομμάτια που δεν ταίριαζαν αρκετά στον ηχητικό χώρο των CBL που ήθελε να κυκλοφορήσει η Ultimae Records, η οποία κυκλοφορούσε τότε το υλικό των CBL.
Το ντεμπούτο άλμπουμ των Sync24 “Source” κυκλοφόρησε το 2007 και ακολούθησε το “Comfortable Void” το 2012. Την ίδια χρονιά ο Daniel ξεκίνησε την εταιρεία “Leftfield Records” και κυκλοφόρησε το “Ambient Archive [1996-2002]”, μια συλλογή από παλιά και ακυκλοφόρητα κομμάτια, μερικά από τα οποία φτάνουν μέχρι το πρώτο του σόλο project TiN.
Από το 2014 η Leftfield Records είναι η κύρια ψηφιακή ετικέτα των CBL, Sync24 και T.S.R.
Την ίδια χρονιά η Sync24 κυκλοφόρησε δύο singles. Το “Eadgyth”, εμπνευσμένο από ένα ηχητικό κομμάτι που έκανε η 10 μηνών κόρη του σε ένα κύκλωμα λυγισμένο Casio SK-1 και το “Everything will be ok” που περιλαμβάνει δύο πιο uptempo κομμάτια.
Από το 2017 ο Daniel εργάζεται περισσότερο ή λιγότερο full time στο στούντιο και σχεδιάζει να κυκλοφορήσει δύο άλμπουμ, ένα ambient και ένα uptempo στα τέλη του 2018 ή στις αρχές του 2019.
AES DANA
Ο Vincent Villuis ή αλλιώς AES DANA είναι συνθέτης, sound designer, DJ και ιδρυτής της δισκογραφικής εταιρείας Ultimae records.
Ένας ηλεκτρονικός ακτιβιστής για πάνω από 25 χρόνια, επίσης ιδρυτικό μέλος του συγκροτήματος Asura.
Μπασίστας και τραγουδιστής σε διάφορα coldwave και industrial συγκροτήματα ως έφηβος, ο Vincent στη συνέχεια προχώρησε στη σύνθεση με ηλεκτρονικές συσκευές και ειδικεύτηκε στη δειγματοληψία ήχου και τη διαστρωμάτωση ακουστικών ήχων που έχουν μετατραπεί ψηφιακά. Η μουσική του εξασφαλίζει μια συνεκτική συγχώνευση μεταξύ Deep Ambient, Downtempo και IDM με μια πινελιά Electronica Neo-Classical, Indus & Liquid Drum’n’Bass.
Ως AES Dana έχει δημιουργήσει 10 άλμπουμ, μια συλλογή από δείγματα ήχου και περίπου 50 κομμάτια για διάφορες συλλογές, ενώ συνεργάζεται με τον Σουηδό καλλιτέχνη Magnus Birgersson (aka Solar Fields) με το ψευδώνυμο H.U.V.A. NETWORK σε 3 άλμπουμ και με τον Έλληνα καλλιτέχνη MIKTEK σε 3 EP κυκλοφορίες συγκεντρώθηκαν αργότερα στο concept άλμπουμ ” Far & Off “.
Συνεργάστηκαν επίσης στις βιβλιοθήκες δειγμάτων “Fragments 01 & 02”. Η μουσική βιβλιοθήκη “Aethers” που σχεδίασε μόνος του (συν-έκδοση με την Loopmasters), η οποία ψηφίστηκε ως ” καλύτερη τράπεζα ήχου Cinematic Ambient ” το 2015.
Συνέθεσε μουσικές και αδειοδότησε υπάρχοντα έργα για ταινίες μικρού και μεγάλου μήκους, ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικά προγράμματα του BBC, όπως ” Atrophy Bank ” του Sam Asaert, ” The Passport ” του Amund Lie, ” Mandorla ” του Roberto Miller ή ” Breath of Life ” της Susan Kucera που άνοιξαν νέες προοπτικές στη σύνθεση και τον ηχητικό σχεδιασμό και συνεργασίες με διάφορες διαφημιστικές εταιρείες.
Είναι επίσης ο επιμελητής των συλλογών Fahrenheit Project.
Ως επικεφαλής των Ultimae Studios, απέκτησε μια σταθερή διεθνή φήμη για τις εργασίες του στο audio mastering & Sound Design.
Άλμπουμ
Season 5
MemoryShell
Aftermath
Leylines
Pollen
Far & Off (με τον Miktek)
Inks
(α) περίοδος.
Interstice | Live Set
Terrene (με τον Lauge)
Links
MIKTEK
Ο Μιχάλης Αικατερίνης είναι το όνομα πίσω από το project Miktek, γεννημένος στη Μυτιλήνη (Λέσβος). Ο Miktek βρίσκεται σε μια συνεχή εξερεύνηση διαφόρων ηχοτοπίων, στυλ και ατμοσφαιρών, πειραματιζόμενος σε μεγάλη κλίμακα ηλεκτρονικής μουσικής κυρίως σε Ambient / IDM / Downtempo .
Η μουσική του έχει περιγραφεί ως “σχολαστικά επεξεργασμένη από την αρχή μέχρι το τέλος”, με μοναδικά κρουστά, απτές ατμόσφαιρες και λεπτές μελωδίες.