Το 1956 στην ταινία του Ορέστη Λάσκου “Η Άγνωστος”, σε μια σκηνή όταν δυο από τους πρωταγωνιστές, ο Χρήστος Ευθυμίου και ο Μίμης Φωτόπουλος βρίσκονται σ΄ένα νυχτερινό μαγαζί, απολαμβάνουν μια πανέμορφη κοπέλα να χορεύει το χορό της κοιλιάς.

 

Καλλιτεχνική φωτογραφία που της έβγαλαν φωτογράφοι πάνω στο υπερωκεάνιο Olympic, λίγο πριν αναχωρήσει για την Αμερική, τυλιγμένη με μια κουρτίνα του πλοίου!

 

Κυρίες και Κύριοι σας παρουσιάζω τη Μπουμπούκα Πάππας

Η νεαρή χορεύτρια καρφώνει το βλέμμα της στα πατώματα ενώ σε δεύτερο πλάνο διακρίνεται η ορχήστρα του Τάκη Μωράκη, με τους μουσικούς να προσπαθούν να συγκεντρωθούν στις νότες, παρότι σε κάθε πλάνο τους το βλέμμα τους είναι στραμμένο στη Μπουμπούκα. Αυτό είναι το όνομα της με το οποίο αναγράφεται και στους τίτλους του φιλμ.
Αμέσως μετά τα γυρίσματα της ταινίας η νεαρή καλλιτέχνης φεύγει για την Αμερική, μαζί με την οικογένεια της, προς αναζήτηση μιας καλύτερης τύχης, μακρυά από την Ελλάδα, η οποία προσπαθούσε να σταθεί όρθια μετά την κατοχή και τον Εμφύλιο.

Εκεί θα πάρει το όνομα Μπουμπούκα Πάππας και επιστρέφοντας κάποια στιγμή στην Ελλάδα θα κάνει και άλλες εμφανίσεις σε διάφορα μαγαζιά, κάποιες από τις οποίες θα κινηματογραφηθούν και θα μπουν εμβόλιμα σε ταινίες, κυρίως δεύτερης διαλογής. Ανάμεσα στις ταινίες που τη βλέπουμε ξεχωρίζουν: “Ο Πολύτεκνος”(1964), “Οι Φτωχοδιάβολοι”(1964), “Γαβριέλα, η αμαρτωλή της Αθήνας”(1966) και “Ξύπνα καημένε Περικλή”(1970).

 

Καλλιτεχνική φωτογραφία που της έβγαλαν φωτογράφοι πάνω στο υπερωκεάνιο Olympic, λίγο πριν αναχωρήσει για την Αμερική, τυλιγμένη με μια κουρτίνα του πλοίου!

 

 

Κώστας Φυσσούν: Το αγόρι με την  απίστευτη ερωτική φωνή που δεν έγινε ποτέ πρώτο όνομα!

Γοητευτικός, από τους ωραιότερους άνδρες που πέρασαν από τον ελληνικό κινηματογράφο, ο Κώστας Φυσσούν (αδελφός του Πέτρου Φυσσούν) δεν έγινε ποτέ το πρώτο όνομα, ούτε “αγόρι για εξώφυλλο”, ούτε λαϊκό ίνδαλμα. Η παρουσία του, το ταλέντο του και η απίστευτα ερωτική φωνή του στοίχειωσαν στην κινηματογραφική μας μυθολογία.

 

Κώστας Φυσσούν

 

Γεννημένος το 1936 στη Πάτρα, ήταν γιος πρόσφυγα από τη Ρωσία, που εγκαταστάθηκε στην Ελλάδα μετά την Οκτωβριανή Επανάσταση. Τρία χρόνια πριν είχε γεννηθεί ο αδελφός του Πέτρος. Ο Κώστας φοίτησε στη δραματική Σχολή του Κωστή Μιχαηλίδη και η πορεία του στο χώρο του θεάματος υπήρξε σπουδαία παρότι οι ρόλοι του στο θέατρο και τον κινηματογράφο δεν ήταν πρωταγωνιστικοί.

 

Με τους Βαγγέλη Βουλγαρίδη, Γιάννη Ιωαννίδη και Αλίκη Βουγιουκλάκη στην ταινία “Το Δόλωμα”(1964).

 

Οι κινηματογραφόφιλοι θα το θυμούνται ως μουσικό στο “Δόλωμα”(1964) δίπλα στη Αλίκη Βουγιουκλάκη (απίστευτα τα πλάνα του), ως ταχυδρόμο στο “Μια Ιταλίδα απ΄ την Κυψέλη”(1968) αλλά και ως τον ταλαιπωρημένο υπάλληλο στο “Ένα έξυπνο μούτρο”. Το 1969 θα γράψει τους στίχους του τραγουδιού “Πικρό καλοκαίρι” που μελοποίησε η Ηλέκτρα Παπακώστα και ερμήνευσε η Δώρα Μόραλη.

 

 

Μαίρη Μοντ: Μια φωνή από το παρελθόν

Το όνομα της μπορεί να μη λέει σχεδόν τίποτα στους νεότερους. Ωστόσο η Μαίρη Μοντ (κατά κόσμον Μαρία Μουστάκα) υπήρξε από τις σπουδαιότερες τραγουδίστριες του ελαφρού τραγουδιού στη δεκαετία 1955 – 1965. Τραγούδια της, όπως τα: “Η πίκρα”, “Φύγε” και “Η πρώτη βροχούλα” υπήρξαν μεγάλες επιτυχίες που ευτυχώς εκείνα τα όμορφα χρόνια καταγράφηκαν και στη δισκογραφία.

 

Μαίρη Μοντ

 

Η Μαίρη Μοντ υπήρξε σύζυγος του σπουδαίου μουσικοσυνθέτη και μαέστρου Αλέκου Σπάθη στο πλευρό του οποίου ξεκίνησε την τραγουδιστική της καριέρα. Οι κοινές τους εμφανίσεις στα νυχτερινά κέντρα των Αθηνών αλλά και στα θέατρα αφήνουν εποχή.

Η Μαίρη Μοντ και ο Αλέκος Σπάθης παντρεύτηκαν το 1955 και τον αμέσως επόμενο χρόνο την ευτυχία τους συμπληρώνει ο ερχομός της κόρης τους. Νονός της μικρής Αγγελικής ήταν ο σπουδαίος Γιώργος Οικονομίδης.

Ιδιαίτερη υπήρξε η σχέση του ζεύγους με τη ντίβα του θεάτρου και του κινηματογράφου Ρένα Βλαχοπούλου. Η Ρένα υπήρξε αυτή που στάθηκε δίπλα στο ζευγάρι όταν ο Αλέκος Σπάθης αντιμετώπισε σοβαρό πρόβλημα υγείας το οποίο και τον απομάκρυνε από κάθε καλλιτεχνική δράση μέχρι το θάνατο του, το 1970. Η Μαίρη μένει μόνη και η Ρένα Βλαχοπούλου σε μια κίνηση οικονομικής αλλά κυρίως ψυχολογικής στήριξης απαιτεί από τους σκηνοθέτες των ταινιών της να “φτιάξουν” ρόλους για τη Μαίρη στις ταινίες της. Έτσι τη βλέπουμε στα φιλμ: “Μια Ελληνίδα στο Χαρέμι”, “Η Θεία μου η Χίπισσα” και “Ζητείται επειγόντως γαμπρός”. Αυτή ήταν και η τελευταία καλλιτεχνική της δράση αφού τα επόμενα χρόνια αφοσιώθηκε αποκλειστικά στην κόρη της. Η Μαίρη Μοντ έφυγε από τη ζωή το 2010, ξεχασμένη αλλά για όσους την είχαν ακούσει να τραγουδά θα τη θυμούνται για πάντα.