Υπήρξε μια από τις πλέον λαμπερές πρωταγωνίστριες του Φίνου στο πρώτο μισό της δεκαετίας του 60. Η Χλόη Λιάσκου έχει κυνηγήσει τον Κώστα Βουτσά όσο καμία άλλη, έχει χορέψει σε παραλίες με το μπικίνι αλλά και με το φόρεμα της. Χλόη τη βάπτισε ο Νίκος Κούνδουρος, αφού το πραγματικό της όνομα είναι Καλλιόπη.
Το 1962 την πήρε στα χέρια του ο κορυφαίος σκηνοθέτης Γιάννης Δαλιανίδης και κάπως έτσι αρχίζει μια λαμπερή αλλά σύντομη καριέρα, που όμως έχει κρατήσει τις δικές της σελίδες στο βιβλίο με την ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου.
Η απουσία του πατέρα, τα μαθήματα χορού και η πορεία της στη Φίνος Φιλμ
Η Χλόη γεννήθηκε το 1946 στην Αθήνα. Μεγάλωσε με τη μητέρα της και τη γιαγιά της. Η έλλειψη του πατέρα στοίχειωσε στη παιδική ψυχή της. Ήταν τεσσάρων ετών όταν η μητέρα της την έγραψε στη σχολή χορού Ζουρούδη, όπου και φοίτησε μέχρι τα 18 της χρόνια αποκτώντας δίπλωμα χορεύτριας. Στα πρώτα χρόνια του 60 ο Φιλοποίμην Φίνος αναζητά νέα πρόσωπα για να εμπλουτίσει την ομάδα των ηθοποιών της εταιρείας του. Ο Κώστας Βουτσάς επισκεπτόταν συχνά τη σχολή Ζουρούδη και βλέποντας τη Χλόη πιστεύει ότι θα αρέσει στο Φίνο και την πηγαίνει στα στούντιο όπου μετά από ένα δοκιμαστικό παίρνει τους πρώτους ρόλους της στο μιούζικαλ “Μερικοί το προτιμούν κρύο” και στο κοινωνικό δράμα “Νόμος 4000“. Μαθήτρια ακόμη στο γυμνάσιο εμφανίζεται για τις ανάγκες του ρόλου της, στο “Νόμο 4000” με τη σχολική ποδιά της και τη τσάντα της. Μέχρι και το 1966 εμφανίζεται σε όλα τα μιούζικαλ του Δαλιανίδη, παίζει την κόρη της Ρένας Βλαχοπούλου στην κινηματογραφική μεταφορά της “Χαρτοπαίχτρας“, φλερτάρει με τον Κώστα Βουτσά στους “Κληρονόμους” και παίζει στο πλευρό της Αλίκης Βουγιουκλάκη στη “Ψεύτρα“. Η Χλόη βρίσκεται υπό τη σκέπη του Φίνου, γίνεται εξώφυλλο σε περιοδικά και παράλληλα αρχίζει να μαγεύει μέσα από έγχρωμα και ασπρόμαυρα καρέ των ταινιών της.
Το τέλος της κινηματογραφικής της καριέρας!
Το 1966 γυρίζει την πρώτη ταινία της εκτός Φίνος Φιλμ. Είναι “Ο Άνθρωπος για όλες τις δουλειές” και θα ακολουθήσει ακόμη μια το 1968, οι “Αντίζηλοι” του Παύλου Τάσιου. Η φιλμογραφία της δεν υπήρξε μεγάλη αφού σύντομα αφοσιώθηκε στην οικογένεια της και περιόρισε τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες μόνο στο θεατρικό σανίδι. Από το 1971 και για δώδεκα χρόνια συνεργάστηκε με το Εθνικό Θέατρο συμμετέχοντας σε παραστάσεις που αφήνουν εποχή.
Από τις μεγάλες της αγάπες υπήρξε και η ενασχόληση με το ραδιόφωνο, στο οποίο παρουσίασε εκπομπές λόγου και πολιτισμού με κορυφαία στιγμή την σειρά εκπομπών της ΕΡΑ 2 “Εν αρχή είναι ο έρωτας”. Στη τηλεόραση εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1972 στο θέατρο της Δευτέρας και στα χρόνια της ιδιωτικής τηλεόρασης έπαιξε στη σειρά μυστηρίου “Τμήμα Ηθών” αλλά και στη “Καλημέρα Ζωή” του Νίκου Φώσκολου.
Μια θεατρίνα χωρίς…απωθημένα!
Η Χλόη ζει σήμερα μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Δεν έχει απωθημένα καθώς έχει παίξει στην Επίδαυρο και στο Ηρώδειο. Έφυγε από το σινεμά πριν την κρίση του μετρώντας μόλις 10 ταινίες. Επιλεκτική στη δουλειά της δεν έκανε ποτέ κάτι έξω από τα θέλω της προστατεύοντας την καλλιτεχνική της υπόσταση. Αρνήθηκε ωστόσο πρόταση από τον Αλέκο Πατσιφά για να ηχογραφήσει δίσκο με νεοκυματικά τραγούδια στη Lyra. Προστάτεψε πάντα τη προσωπική της ζωή από τα φώτα της δημοσιότητας και δεν ένιωσε ποτέ σταρ όπως άλλωστε όλοι οι ηθοποιοί της γενιάς της. Δε δίνει συνεντεύξεις και νιώθει καλά γιατί κατάφερε να μείνει μακριά από το Life style. Κράτησε αποστάσεις γνωρίζοντας ότι όλο αυτό έχει και το κόστος του. Και αν για όλους εμάς είναι η Χλόη της Φίνος Φιλμ δεν πρέπει να ξεχνάμε την Λιάσκου του Εθνικού και της ραδιοφωνίας. Δεν απαξίωσε ποτέ την εποχή που μεσουράνησε στα χρόνια του 60, αλλά δεν ζει και με το παρελθόν της.