Οι ταινίες που θα κυκλοφορήσει η NEW STAR στους θερινούς κινηματογράφους και στο STUDIO new star art cinema τους μήνες ΙΟΥΛΙΟ και ΑΥΓΟΥΣΤΟ
ΣΕ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΈΝΕΣ ΕΠΑΝΕΚΔΌΣΕΙΣ
ΠΑΘΟΣ (PASSION) Σκηνοθεσία: Jean–Luc Godard
Ο Γκοντάρ σας ζητά να κοιτάξετε παντού ταυτόχρονα, προσφέροντας ήχους και εικόνες
που εκπλήσσουν τις αισθήσεις και πειράζουν το μυαλό.
Με χιούμορ και ασυνήθιστες τεχνικές επεξεργασίας και αφήγησης, ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ παρουσιάζει ένα συναρπαστικό όραμα για τις σύγχρονες οικονομικές και έκφυλες συγκρούσεις, την αποξένωση και την επιθυμία.
ΑΠΟ 6/7 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΟΠΑΡΔΑΛΗ
Η ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΙΚΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ HOWARD HAWKS
ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΠΑΝΆΛΗΠΤΟΥΣ
KATHARINE HEPBURN/CARY GRANT
«Ένα αριστούργημα» Empire Magazine
«Μια από τις καλύτερες screwball* κωμωδίες που έγιναν ποτέ»
Time Out
Ένας ερωτευμένος εκδότης
Μια πανέξυπνη δημοσιογράφος
Και το «λαβράκι» που περίμεναν!
«Είναι σκέτη απόλαυση» Hollywood Reporter
Ρομαντική κωμωδία, ΗΠΑ, 1938, 102, Α/Μ
Σκηνοθεσία: HOWARD HAWKS
ΑΠΟ 13/7 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
M – Ο ΔΡΑΚΟΣ ΤΟΥ ΝΤΙΣΕΛΝΤΟΡΦ
ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ FRITZ LANG
Ψηφίστηκε η σημαντικότερη Γερμανική ταινία όλων των εποχών (Ένωση Γερμανικών Ταινιοθηκών)
Μια από τις 100 καλύτερες ταινίες του παγκόσμιου κινηματογράφου (Λίστα του Empire magazine)
Ο δολοφόνος είναι ανάμεσά μας… Η πρώτη ταινία για serial killer!
«Ένα άψογο φιλμ. Υπόδειγμα ψυχολογικού σασπένς και
εκθαμβωτική επίδειξη της δύναμης και ικανότητας του Λανγκ»
San Francisco Chronicle
-Ο Φριτς Λανγκ είχε δηλώσει ότι από όλες τις ταινίες του, αυτή ήταν η αγαπημένη του
Θρίλερ, Γερμανία, 1931, 105’, Α/Μ
Σκηνοθεσία: FRITZ LANG
————————————————————————————————————
ΑΠΟ 20/7 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
Η ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ (L’ AVVENTURA) Σκηνοθέτης: Michelangelo Antonioni
Δικαίως θεωρείται κινηματογραφικό ορόσημο.
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΓΙΑ ΧΡΥΣΟ ΦΟΙΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ 1960
JURY PRICE ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΑΝΝΩΝ 1960
“Αυτό που όλοι τόσο συχνά αποκαλούν “εξέλιξη της δράσης” δε μ’ ενδιαφέρει. Εκ των προτέρων, καμία τεχνική δεν είναι καλύτερη από μια άλλη. Και πιστεύω ότι οι παλιοί κανόνες του δράματος δεν έχουν κάποια ισχύ πλέον. Σήμερα, οι ιστορίες είναι αυτό ακριβώς που είναι, δίχως απαραίτητα να έχουν αρχή ή τέλος, χωρίς “σημαντικές σκηνές”, χωρίς εξέλιξη της δράσης, χωρίς κάθαρση. Αποτελούνται από τμήματα, θραύσματα, με τον ίδιο ανισόρροπο τρόπο όπως κι εμείς οι ίδιοι ζούμε.” (Από συνέντευξη του Αντονιόνι, Νοέμβριος 1965)
Μια δίχως προηγούμενο σκηνοθετική αντίληψη που καλούσε το κοινό να αναζητήσει τις απαντήσεις του
όχι μέσω μιας ξεκάθαρης πλοκής αλλά μέσα από τη γλώσσα των εικόνων.
————————————————————————————–
ΑΠΟ 20/7 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
ΞΑΝΑΠΑΝΤΡΕΥΟΜΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
Η ΞΕΦΡΕΝΗ ΚΩΜΩΔΙΑ ΤΟΥ HOWARD HAWKS
ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 50 ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΩΜΩΔΙΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ
Στον έρωτα, στον πόλεμο και στη… δημοσιογραφία,
Όλα επιτρέπονται!
Σκηνοθεσία: HOWARD HAWKS Σενάριο: CHARLES LEDERER, από το θεατρικό The Front Page των BEN HECHT-CHARLES MACARTHUR
Πρωταγωνιστούν: CARY GRANT, ROSALIND RUSSELL, RALPH BELLAMY,
GENE LOCKHART, PORTER HALL, CLIFF EDWARDS
—————————————————————————————————-
ΑΠΟ 27/7 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
ΛΟΥΣΤΡΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ
«Η πρώτη ξενόγλωσση ταινία που τιμήθηκε με Όσκαρ»
«Μια ταινία ορόσημο του ιταλικού νεορεαλισμού
από τον σκηνοθέτη του Κλέφτη ποδηλάτων»
Τιμητική διάκριση και υποψηφιότητα για Όσκαρ καλύτερου σεναρίου (1946)
Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας ( Ασημένια Κορδέλα στον Βιτόριο Ντε Σίκα, 1946)
2η θέση καλύτερης ξενόγλωσσης ταινίας (Βραβεία Κριτικών Κινηματογράφου της Νέας Υόρκης, 1946)
Συγκαταλέχθηκε στη λίστα των 10 καλύτερων ταινιών (Εθνική Επιτροπή Κριτικών των ΗΠΑ- NBR Award, 1947)
«Η ταινία καταφέρνει να διεισδύσει στον παιδικό ψυχισμό και
μας κάνει να μοιραστούμε τα όνειρα, τις ελπίδες αλλά και τις
ματαιώσεις των νεαρών πρωταγωνιστών».
Σκηνοθεσία: Βιτόριο Ντε Σίκα
Μουσική: Αλεσάντρο Τσικονίνι
————————————————————————————————-
ΑΠΟ 3/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
ΤΟ ΜΕΤΕΩΡΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΡΓΟΥ
Σκηνοθεσία: Αγγελόπουλος Θεόδωρος
με τους Μαρτσέλο Μαστρογιάννι και Ζαν Μορό
«Περάσαμε τα σύνορα κ’ είμαστε ακόμα εδώ. Μα πόσα σύνορα πρέπει να περάσουμε για να πάμε σπίτι μας.»
Από το σενάριο της ταινίας
«Μια ταινία στο χρώμα της σκουριάς, πάνω στη μελαγχολία του τέλους του αιώνα.»
Από διαφημιστικό trailer της ταινίας
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας στη Φλώρινα, ο οικείος μητροπολίτης Αυγουστίνος (Καντιώτης) μη συμφωνώντας με το περιεχόμενο της ταινίας αφόρισε τον Αγγελόπουλο (17 Δεκεμβρίου 1990). Το συμβάν απασχόλησε για μέρες τα πρωτοσέλιδα του ελληνικού Τύπου.
————————————————————————
ΑΠΟ 3/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
EΝΑΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΔΡΑΠΕΤΕΥΣΕ (A MAN ESCAPED)
Φεστιβάλ Καννών 1957: Βραβείο καλύτερης σκηνοθεσίας
Βραβείο της Γαλλικής Ένωσης Κριτικών 1957
Μεγάλο Βραβείο του Crystal Star 1957
Η ταινία κατατάχθηκε μεταξύ των 100 καλύτερων ταινιών όλων των εποχών
στη δημοσκόπηση των κριτικών του βρετανικού περιοδικού Sight and Sound το 2012.
Σενάριο/Σκηνοθεσία: Robert Bresson
Στη διάρκεια της Γερμανικής κατοχής στη Γαλλία, ένας φυλακισμένος καταφέρνει να δραπετεύσει
απο τις φυλακές των Γερμανών. Μια ταινία αφιερωμένη στη δύναμη και το θάρρος του ανθρώπινου πνεύματος,
——————————————————————————————————–
ΑΠΟ 10/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
SWEET MOVIE Dusan Makavejev
ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ
Το Sweet Movie είναι μια avant-garde σουρεαλιστική κωμωδία-δραματική ταινία του 1974
σε σενάριο και σκηνοθεσία του Γιουγκοσλάβου σκηνοθέτη Dušan Makavejev.
Μια διεθνής συμπαραγωγή εταιρειών από τη Γαλλία, τον Καναδά και τη Δυτική Γερμανία, η ταινία ακολουθεί δύο γυναίκες: μια Καναδή βασίλισσα ομορφιάς, που αντιπροσωπεύει μια σύγχρονη κουλτούρα των εμπορευμάτων και έναν καπετάνιο σε ένα πλοίο φορτωμένο με καραμέλες και ζάχαρη, ο οποίος είναι αποτυχημένος κομμουνιστής επαναστάτης.
μια εκρηκτική, αναρχική, απόλυτα μηδενιστική, όσο και δολοφονικά γλυκιά ταινία,
Έργο-σοκ που σαρκάζει, χλευάζει και καταρρίπτει κάθε μορφής ιδεολογία, η ταινία αποτελεί ένα δοκίμιο πάνω στις εγγενείς αντιφάσεις της ανθρώπινης φύσης, στην απελευθερωτική ενέργεια της σεξουαλικής πράξης
———————————————————————————
ΑΠΟ 17/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
TO ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΤΑΔΙΟ /THE LAST STAG ” της WANDA JAKUDOWSKA (1948) 110 min
ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΕ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΝΟΜΗ
1949 Nominee NYFCC Award
Best Foreign Language Film
2021 Winner FOCAL Award
Best Archival Restoration and Preservation Title
Iga Harasimowicz
Η αξιοσημείωτη δουλειά της Πολωνής σκηνοθέτριας Wanda Jakubowska, που φημίζεται ευρέως ως «η μητέρα όλων των ταινιών για το Ολοκαύτωμα», βασίζεται στις εμπειρίες της στο Άουσβιτς, όπου επέστρεψε για να γυρίσει ήδη από το 1948. Η ανθεκτικότητα λάμπει μέσα σε αυτόν τον όμορφα δημιουργημένο «παιάνα για τη γυναικεία αλληλεγγύη» στο πιο σκοτάδι φορές.
————————————————————————————————-
ΑΠΟ 24/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ (TOUT VA BIEN)
η πιο ριζοσπαστική ταινία του Ζαν-Λικ Γκοντάρ
με πρωταγωνιστές τον Ιβ Μοντάν και την Τζέιν Φόντα,
«Μια ιδιαίτερα γοητευτική ταινία που παρακολουθείται με διαρκή αγωνία και αμείωτο ενδιαφέρον»
«Ο Γκοντάρ ανατέμνει τη δομή της κοινωνίας, τις ταινίες, την αγάπη, την επανάσταση»
«Μια σπουδή για τον έρωτα, μια ελεγεία για την επανάσταση»
«Μπορεί ο έρωτας να επιβιώσει μέσα από μία σχέση; Μπορεί η ιδεολογία μία επιβιώσει μέσα από μία επανάσταση;»
Έτσι το 1972 με το «Όλα θα πάνε καλά» και πρωταγωνιστές τον Ιβ Μοντάν και την Τζέιν Φόντα,
καταγράφει τις σκέψεις γύρω από τον Μάη του ’68, αποδεικνύοντας τέσσερα χρόνια μετά ότι τίποτα δεν φαίνεται να έχει αλλάξει.
ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ: JEAN-LUC GODARD
——————————————————————————————————-
ΑΠΟ 31/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΤΟΥ ΟΔΥΣΣΕΑ
Διακρίσεις
1995. Μεγάλο βραβείο της Επιτροπής (Grand Prix du Jury) του Φεστιβάλ Καννών·
Βραβείο της Διεθνούς Κριτικής, Φεστιβάλ Καννών· Felix των κριτικών (ταινία της χρονιάς)
Τhe Top 100 Films of All Time – Περιοδικό TIME
«Πιστεύω ότι είναι μια ταινία που θα μείνει στην ιστορία.» (Βιμ Βέντερς)
Σκηνοθεσία
Αγγελοπουλος Θεοδωρος
O ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης Α. επιστρέφει μετά από πολλά χρόνια στην πατρίδα, αναζητώντας τρεις μπομπίνες ανεμφάνιστου φιλμ των Αδελφών Μανάκη, πιονιέρων του κινηματογράφου στα Βαλκάνια. Η απεγνωσμένη αναζήτηση του φιλμ όπου καταγράφηκε το πρώτο βλέμμα πάνω σε τούτη τη χερσόνησο, γίνεται ταυτόχρονα και η αναζήτηση ενός βλέμματος από πλευράς του Α. (του Αγγελόπουλου, κατ’ επέκταση), που ψάχνει έναν καινούργιο τρόπο να ξαναδεί τον κόσμο. Η οδύσσεια του Α. δεν είναι μια ομηρική Oδύσσεια. Όλα τα ομηρικά αντίστοιχα δεν αναγνωρίζονται παρά μόνο σαν σχήματα, σκορπισμένα στοιχεία στο μακρύ ταξίδι της σύνθεσης. Τώρα που όλες οι ιδεολογίες κατέρρευσαν, τώρα που το σοσιαλιστικό όνειρο κύλησε στο ποτάμι της Ιστορίας, η περιπέτεια του βλέμματος απέμεινε η μόνη περιπέτεια να αφηγηθείς.
————————————————————————————————-.
ΑΠΟ 31/8 ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΑΝΕΚΔΟΣΗ
WEEK END Jean – Luc Gordard
Ένα συναρπαστικό έργο που μοιάζει να ενσαρκώνει την κοινωνική αναταραχή της δεκαετίας του 1960 σε μια συναρπαστική, συχνά συγκλονιστική, κινηματογραφική εμπειρία.
Μια ταινία πού όχι μόνο σφράγισε το τέλος της πρώτης περιόδου του «αστικού σινεμά» της καριέρας του, αλλά προοικονόμησε, ένα χρόνο πριν, το ξέσπασμα του Μάη του 68, αυτού του σαρωτικού κινήματος αμφισβήτησης, του οποίου ο Γάλλος σκηνοθέτης υπήρξε ταγός και πρωτοπόρο
O Γκοντάρ έρχεται επαναστατικά, και στην κορυφή της δημοτικότητάς του, να υπενθυμίσει τις δυνατότητες ενός μέσου και την ιδιοφυΐα του δημιουργού του.Ανάμεσα στην δικαιολογημένη – όχι όμως και πάντα δίκαιη – υπερ-εκτίμηση του ρόλου του Ζαν-Λικ Γκοντάρ στην ιστορία του σινεμά και στην σημερινή πρακτική του αποσιώπηση από στρατιές αδαών σοσιομιντιακών σχολιαστών ταινιών και αδιάφορων κριτικών μιας, όχι και τόσο σημαντικής γενιάς κριτικογραφίας, στέκεται, με τη περηφάνεια της ενήμερης καινοτομίας, του σκληροτράχηλου ριζοσπαστισμού και της αγέρωχης πρωτοπορίας, το «Weekend», η κομβική στιγμή ενός εντυπωσιακού σερί αναμόρφωσης του σινεμά από τον σκηνοθέτη.
Το «Weekend» αδιαφορεί για τον «καθένα», αυτή την ευκαιριακή φιγούρα του κινηματογραφικού θεατή (που δεν σταματά να λέει την άποψή της), περιφρονεί και τον άκαμπτο σινεφίλ, αυτόν που δεν επιθυμεί να αναγνωρίσει στο διαφορετικό το πολιτισμικό στοίχημα με την Ιστορία.