Η διοργάνωση Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων και η οργάνωση Challedu- challenging education διοργανώνουν την Παρασκευή 20 και το Σάββατο 21 Ιουλίου στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων το “Detective Stories- Ένα παιχνίδι ρόλων και μυστηρίου” που μας αποκαλύπτει τη δύναμη της ανάγνωσης, της διαδραστικής αφήγησης και του βιβλίου μέσα από το παιχνίδι.
Ποιος είναι ο ένοχος; Ποιο ήταν το κίνητρό του; Υπάρχουν συνεργοί και ποιοι είναι; Θα καταφέρει η ομάδα να λύσει το μυστήριο προτού υπάρξουν νέα θύματα;
Πρόκειται για ένα συνεργατικό παιχνίδι ρόλων (RPG) μυστηρίου, όπου οι παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο του ντετέκτιβ και προσπαθούν να εξιχνιάσουν το έγκλημα ακολουθώντας τα στοιχεία. Παίρνοντας το ρόλο και τις ικανότητες ενός αγαπημένου ήρωα της παγκόσμιας αστυνομικής λογοτεχνίας όπως του Ηρακλή Πουαρώ, του Σέρλοκ Χολμς, της Μις Μαρπλς, του Φίλιπ Μάρλοου, του Γουίλιαμ Μέρντοχ, του Χάρι Χόλε, του Αστυνόμου Μπέκα, του Πέπε Καρβάλιο, και με τη βοήθεια ενός ευρετηρίου διευθύνσεων και στοιχείων από τη σκηνή του εγκλήματος, οι παίχτες καλούνται να αποφασίσουν ποιους μάρτυρες θα ανακρίνουν, ποιους χώρους θα επισκεφθούν και ποια στοιχεία της υπόθεσης είναι σημαντικά για να βρουν τον ένοχο!
Η δράση εντάσσεται στη θεματική ενότητα ‘Ανακαλύπτοντας θησαυρούς’, υλοποιείται με την υποστήριξη της Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου του δήμου Αθηναίων και απευθύνεται σε παιδιά άνω των 15 ετών και σε ενήλικες.
Η Αθήνα 2018 Παγκόσμια Πρωτεύουσα Βιβλίου προσκαλεί σε ένα παιχνίδι ρόλων και μυστηρίου στα χνάρια αγαπημένων λογοτεχνικών ντετέκτιβ!
Χώρος: Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων, Πειραιώς 100. Ημερομηνίες και ώρες: 20 και 21 Ιουλίου 18:00-20:00 και 20:00-22:00. Είσοδος ελεύθερη με σειρά προτεραιότητας.
Για την εγγραφή παρακαλούμε συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxzuTV7K0iy1OrqUXuph1-afBZEN4siSPveq1X7WnJusOqYw/viewform
Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να βρείτε και στην ιστοσελίδα:
http://www.challedu.com/detectivestories
H Challedu σκοπεύει στην αξιοποίηση και διάδοση του παιχνιδιού ως μέσου διαπαιδαγώγησης, αλληλεπίδρασης, κοινωνικής ενσωμάτωσης και ανάπτυξης δεξιοτήτων σε μαθητές, ευάλωτες ομάδες πληθυσμού, ενήλικες επιστήμονες ειδικών κλάδων όπως εκπαίδευσης, υγείας, κοινωνικής ένταξης.