Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά ανοίγει την καλλιτεχνική περίοδο 2021–2022 με το διακαλλιτεχνικο πρόγραμμα Πειραιάς Artport. Ταυτόχρονα δημιουργεί μια νέα κοιτίδα πολιτισμού στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στην καρδιά του λιμανιού, δίπλα στα καράβια που έρχονται και φεύγουν καθημερινά.
* Εξι νέα πρωτότυπα έργα επιχορηγούμενων ομάδων χορού.
ΧΟΡΟΣ
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, ευελπιστώντας να λειτουργήσει ως πυρήνας ανάδειξης νέων φωνών στο σύγχρονο ελληνικό χορό, φιλοξενεί στις σκηνές τουπαραστάσεις χορού επιχορηγούμενες από το Υπουργείο Πολιτισμού. Ομάδες και συμπράξεις δημιουργών παρουσιάζουν νέα πρωτότυπα έργα χορευτικής έκφρασης, χορογραφίας, κίνησης και κινησιολογίας, που αφορούν τόσο σε νέους τρόπους αφήγησης όσο και νέες δραματουργίες αλλά και σε μεθοδολογίες που « αναζητούν» το σώμα και τη θέση του μέσα στο χώρο.
ΣΚΗΝΗ ΩΜΕΓΑ
Swell της Ελισάβετ Πλιακοστάθη
18/9 – 20/9 στις 20:00 ( Διάρκεια: 20΄)
Όπως το κύμα, δύο σώματα, βρίσκονται στον ίδιο χώρο κάτω από παρόμοιες συνθήκες και αναζητούν εκείνα τα χαρακτηριστικά τα οποία δημιουργούν σταθερότητα. Χωρίς βιασύνη, τα σώματα μετατοπίζονται από ένα σημείο σε ένα άλλο, διασταυρώνονται και εν τέλει απομακρύνονται μεταξύ τους. Έτσι άραγε δεν συμβαίνει στην πραγματική ζωή ανάμεσα στους ανθρώπους;
Συντελεστές
Ερμηνεία: Ανθή Θεοφιλίδη, Ευγενία Σιγαλού
Χορογραφία: Ελισάβετ Πλιακοστάθη
Μουσική σύνθεση: Δάφνη Τσιούνη
Κοστούμια: Δέσποινα Χειμώνα – Frame Up Ward robe
Φωτισμός: Θωμάς Οικονομάκος
Φωτογραφία: Ευγενία Μπουρζούκου
Παραγωγή: BelleVille. Το έργο SWELL δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του residency μεγάλης διάρκειας στο Lo Studio (Ελβετία) με την επιμέλεια του Κινητήρα artistic residency center και με την υποστήριξη του Prohelvetia (2019). Με την ευγενική υποστήριξη: ΙΔΡΥΜΑ ΙΩΑΝΝΟΥ Φ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ , ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Καλλιτεχνικό Δίκτυο Παραστατικών Τεχνών, Lo Studio Guru, Prohelvetia
Απόλλυµι της Όλγας Σπυράκη
18/9 – 20/9 στις 20:00 ( Διάρκεια:43΄)
Η απώλεια ως φαινόμενο πολιτικό και κοινωνικό που καθιστά την ύπαρξη μας apriori σε μια συνθήκη ήττας, σε μια συνθήκη όπου έχουμε απολέσει ακόμα και τον ίδιο μας τον εαυτό. Η είσοδος μιας γυναίκας στο σπίτι της, ενώ έχει μόλις ενημερωθεί για μια απώλεια που έχει υποστεί, άρνηση, ο θυμός, η διαπραγμάτευση, η θλίψη και η αποδοχή.
Συντελεστές
Χορογραφία – ερμηνεία: Όλγα Σπυράκη
Βοηθός χορογράφου: Μίνα Ανανιάδου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαρία Βάρσου
Σύμβουλος δραματουργίας: Στεριανή Τσιτζιλιώνη
Η σύνθεση κίνησης βασίστηκε και σε ποίηση του Δημήτρη Γκιούλου.
Μουσική/ σύνθεση : Κωνσταντής Παπακωνσταντίνου
Σκηνικά: Χρήστος Μπουρελιάς και Αλέκος Μπουρελιάς
Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα
Σχεδιασμός Φωτισμού: Ζέτα Σπυράκη
Κινηματογράφηση/Μοντάζ: Ζέτα Σπυράκη, Χρήστος Μπουρελιάς & Αλέκος Μπουρελιάς
Άλλοι συνεργάτες
Ψυχοθεραπευτής Χρήστος Καραπιπέρης με την επίβλεψη του οποίου έγινε και το εργαστήριο σωματικής έρευνας με θέμα την Απώλεια με συμμετοχή φοιτητών του Α έτους της Δραματικής Σχολής του ΔΗΠΕΘΕ Πατρών, Παυλίνα Γιοντσάρη, Θάνος Τριανταφύλλου, Σταύρος Παπαδόπουλος , Θάνος Δημόπουλος, Κατερίνα Παπανδρέου, Μαριαλένα Σκαρώνη.
Οργάνωση παραγωγής: Delta–Pi Productions
Το έργο αποτελεί συμπαραγωγή με το ΔΗΠΕΘΕ Πατρών.
Τα έργα Swell της Ελισάβετ Πλιακοστάθη και Απόλλυµι της Όλγα Σπυράκη παρουσιάζονται σε μία ενιαία παράσταση με ενιαίο εισιτήριο.
ΦΟΥΑΓΙΕ ΔΘΠ
Qualia της Ηρούς Αποστολέλλη
13/9 – 16/9 στις 21:00 (Διάρκεια:50΄)
Μια σύνθεση για τέσσερις ερμηνευτές – δύο χορεύτριες και δύο μουσικούς του μπαρόκ – μια σοπράνο και ένα λαουτίστα. Ένας διάλογος τεσσάρων ερμηνευτών πάνω σε αυτό που αντιλαμβανόμαστε στην τέχνη ως μπαρόκ: Οι έννοιες του δέους, του παράδοξου, της ρευστότητας της μορφής και της δραματικότητας.
Συντελεστές
Χορός – ερμηνεία: Ηρώ Αποστολέλλη, Αγνή Παπαδέλη Ρωσσέτου
Χορογραφία: Ηρώ Αποστολέλλη
Μουσική – ερμηνεία: Ηλέκτρα Παπασιμάκη (σοπράνο), Νίκος Παναγιωτίδης(λαούτο)
Μουσική επιμέλεια : Ηλέκτρα Παπασιμάκη , Johannes Otzbrugger
Δραματουργία: Ελένη Μολέσκη
Φωτισμοί: Μελίνα Μάσχα
Κοστούμια: Ηρώ Βαγιώτη
Φωτογραφίες: Ηλίας Κατσιμπάρδης
Παραγωγή: Ομάδα χορού Ditto
Manifesto της Ιωάννας Πορτόλου
21/9-25/9/21 στις 21.30 (Διάρκεια: 50΄)
Οι αξίες, οι πεποιθήσεις,οι λέξεις, που για αιώνες χαρακτήριζαν τη γηραιά ήπειρο, μοιάζουν να χάνουν το νόημά τους. Τι θα συμβεί αν οι λέξεις επανοηματοδοτηθούν, ενταγμένες σε ένα καινούργιο πλαίσιο; Αν εκφωνήσουμε σήμερα τη Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, θα ακουστεί σαν μανιφέστο ή σαν επικήδειος λόγος;
Συντελεστές
Χορεύουν: Ιωάννα Αποστόλου, Γιάννης Νικολαΐδης, Αλέξανδρος Νούσκας‐Βαρελάς,
Θεανώ Ξυδιά, Σταυρούλα Σιάμου
Χορογραφία: Ιωάννα Πορτόλου
Δραματουργική επιμέλεια / Βοηθός χορογράφου: Δήμητρα Μητροπούλου
Μουσική Σύνθεση: Αντώνης Παλάσκας
Σκηνικός χώρος/ Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Φωτισμοί: Τάσος Παλαιορούτας
Το κείμενο επιμελήθηκε η Δήμητρα Μητροπούλου
ΟΥΤΟΠΙΑ του Αντώνη Αντωνόπουλου
30/9 – 3/10/21 στις 20.00 (Διάρκεια: 45΄)
Μέσω επαναλαμβανόμενων χορευτικών μοτίβων από κλασσικά μιούζικαλ και ποπ βίντεο κλιπ, κατόπτρων και αντανακλάσεων τρεις ερμηνευτές κατασκευάζουν την προσωπική τους Ουτοπία, έναν καινούργιο, κοινό, τέλειο κόσμο. Η εικόνα ολοκληρώνεται με την εισβολή του έξω κόσμου – ένας κόσμος διψασμένος να ανήκει. Να κατοικήσει την Ουτοπία.
Συντελεστές
Χορεύουν: Αντώνης Αντωνόπουλος, Λένα Μοσχά, Κώστας Τσιούκας
Σύλληψη / Σκηνοθεσία: Αντώνης Αντωνόπουλος
Χορογραφία: Αντώνης Αντωνόπουλος &Κώστας Τσιούκας
Μουσική: Lowtronik
Σκηνικός Χώρος / Φωτισμοί: Πουλχερία Τζόβα
Σύμβουλος Φωτισμών: Philip Hills
Κοστούμια: Ιωάννα Τσάμη
Βοηθοί Σκηνοθέτη: Ευδοξία Ανδρουλιδάκη, Γκέλυ Καλαμπάκα
Βοηθός Ενδυματολόγου: Βασιλική Σουρρή
Φωτογραφίες / Σχεδιασμός Αφίσας: Γκέλυ Καλαμπάκα
Μακιγιάζ / Μαλλιά: Βασιλική Σουρρή
Η ‘Ο Υ Τ Ο Π Ι Α’ παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο του MIRfestival τον Ιούνιο και Ιούλιο του 2021 στο Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών .
ΠΡΟΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΘΠ
Holy Purple – Ανδρονίκη Μαραθάκη
hiding in holy purple: παράσταση χορού
24, 25/9 ώρα 22:30 (Διάρκεια: 50)
και
turning in holy purple – εγκατάσταση : 26/9 ώρα 17.00-23.00
hiding in holy purple
Ένα πολυπρισματικό έργο χορού πάνω σε στην κινητή πλατφόρμα 50 m2. Ένα ασταθές έδαφος που αλλάζει κλίση ανάλογα με τη μεταφορά βάρους των ερμηνευτριών με τις όποιες μετατοπίσεις των σωμάτων. Σαν να αλλάζει κλίση η γραμμή του ορίζοντα. Μία μεταφορά νοηματική αλλά ταυτόχρονα και καθαρά λειτουργική, μία πρόκληση για ό,τι ορίζουμε ως συμπαγές, αδιαμφισβήτητο και ακέραιο: το βάρος μας και το “βάρος” της αντίληψης μας για το χορό.
turning in holy purple – εγκατάσταση
Η ομάδα προσκαλεί το κοινό να καταλάβει τον χώρο της κινητής πλατφόρμας προκειμένου να μοιραστούν για λίγο το ίδιο έδαφος και τη συνέπειά του για μια αναπόφευκτη συσχέτιση Συμμετέχουν δύο θεατές ανά 20 λεπτά. Kρατήσεις θέσεων στην ηλεκτρονική φόρμα, μέσω της εφαρμογής eventbrite στον ακόλουθο συνδέσμο https://www.eventbrite.com/e/turning-in-holy-purple-installation-androniki-marathaki-tickets-168949686059
Συντελεστές
Χορεύουν: Κάντυ Καρρά και Λουκιανή Παπαδάκη
Eρευνα – χορογραφία- καλλιτεχνική διεύθυνση: Ανδρονίκη Μαραθάκη
Eρευνα : Κάντυ Καρρά , Λουκιανή Παπαδάκη
Σύνθεση ήχου και ηχητικός προγραμματισμός : Λάμπρος Πηγούνης
Φωτιστικό περιβάλλον: Νύσος Βασιλόπουλος
Επιμέλεια πλατφόρμας : Φίλιππος Βασιλείου
Ερευνα και δραματουργία: Στεριανή Τσιντζιλώνη
Επικοινωνιακές πρακτικές : Ραλλού Αβραμίδου
Ηχητικός προγραμματισμός ιστότοπου και εικαστική επιμέλεια: Γιάννης Κρανιδιώτης
Σχεδιασμός αφίσας : Ευτυχία Λιάπη
Κινηματογραφική απόδοση, φωτογραφίες παραστάσεων, trailer: Αλέκος και Χρήστος Μπουρελιάς
Φωτογραφίες προβών: Κωστής Καλλιβρετάκης
Feldenkrais Method guidance: Nick Strauss Klein
Οργάνωση παραγωγής Delta-Pi Productions
Cloudsdonthaveshape Το “holy purple” ανήκει στη θεματική Ιt’s not about if you will love me tomorrow.
Τιμές εισιτηρίων για τις παραστάσεις χορού : 10 ευρώ (κανονικό) και 6 ευρώ ( μειωμένο)
Πωλήσεις εισιτηρίων: ticketservices.gr και στα ταμεία του ΔΘΠ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ
“Torture” του Andres Serrano
“The Airport” του John Akomfrah – βίντεοεγκατάσταση
Επιμέλεια Δρ Σωζήτα Γκουντούνα
Το εικαστικό πρόγραμμα συνθέτει ένα διάλογο μεταξύ δύο διακεκριμένων εικαστικών που φαινομενικά είναι αρκετά διαφορετικοί αλλά που στην πραγματικότητα είναι “τόσο μακριά αλλά τόσο κοντά.” Ο 70χρονος Αμερικανός Andres Serrano, με καταγωγή από την Ονδούρα και την Κούβα, που έχει εκφράσει την επιθυμία να φωτογραφίσει τους αστέγους της Ελλάδας και ο 64χρονος Βρετανός John Akomfrah, με καταγωγή από την Γκάνα, ιδρυτής το 1982 του Black Audio Film Collective (BAFC) – ένας από τους λίγους διεθνείς εικαστικούς που κατόρθωσαν να αποτυπώσουν με τόσο ποιητικό τρόπο την Ελληνική κρίση – είναι οι εκφραστές αυτού του διαλόγου.
Ο Andres Serrano αποκαλύπτει μια συχνά ενοχλητική πραγματικότητα μέσα από την κάμερά του. Η θρησκεία, ο θάνατος, το σεξ και η βία διαχέουν το έργο του Αμερικανού καλλιτέχνη. Από τη δεκαετία του ’80, το έργο του Serrano έχει πυροδοτήσει έντονες συζητήσεις, εγείροντας ερωτήματα παγκοσμίως σε σχέση με τη λογοκρισία, το γούστο, τη δημόσια ευπρέπεια και τους αποδεκτούς τρόπους έκφρασης. Το όνομα του Serrano, μαζί με το Robert Mappletorpe, ήταν στο σταυροδρόμι των Πολιτιστικών Πολέμων του 1989 στη Νέα Υόρκη όταν η φωτογραφία του με τίτλο “Immersion (Piss Christ)” (1987),έγινε το θέμα μιας εθνικής συζήτησης για την ελευθερία της καλλιτεχνικής έκφρασης και τη δημόσια χρηματοδότηση αμφιλεγόμενης τέχνης. Όμως οSerrano με την ποιητική του έργου του, υπερβαίνει τη δημόσια συζήτηση για τη λογοκρισία του έργου τέχνης όπως αυτή εκφράστηκε στα ιστορικά έργα του, ενώ ο John Akomfrah εστίασε στην πρόσφατη οικονομική κρίση της Ελλάδας και στο εγκαταλελειμμένο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού για να συλλάβει και να αποτυπώσει την Ελληνική Ιστορία μέσα από μια ελαστική αίσθηση και προσέγγιση του ιστορικού χρόνου.
Torture του Andres Serrano
Ατομική έκθεση
9/9 – 3/10/21
Η ατομική έκθεση“/Torture” τουAndres Serranoτου οργανισμού a/political https://a-political.org (Galerie Nathalie Obadia Paris/Brussels) διαπραγματεύεται την ιστορία των βασανιστηρίων. Η πράξη της πρόκλησης έντονου σωματικού ή ψυχολογικού πόνου από έναν άνθρωπο σε έναν άλλο, είναι τόσο παλιά όσο και η ιστορία του ίδιου του κόσμου.
Πέτρινη Αποθήκη ΟΛΠ – Πύλη E2
Καθημερινά 12.00 – 19.00
Εκδήλωση εγκαινίων : Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021 στις 19,οο
“The Airport” του John Akomfrah
16/9 – 25/9/21
Πρόκειται για μια βιντεοεγκατάσταση τριών ταινιών που έχει συλληφθεί ως ένας διαλογισμός για την ιστορία της Ελλάδας και την πρόσφατη οικονομική της κρίση. Το έργο εστιάζει στο τοπίο της Νότιας Ελλάδας και στο εγκαταλελειμμένο πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού που μετασχηματίζεται.
Κεντρική Σκηνή ΔΘΠ
Ώρες προβολών: 12.00, 17,00 και 19.00 /Διάρκεια προβολής: 50΄ / Αριθμός θεατών: 15 άτομα ανά προβολή / Είσοδος ελεύθερη
Εγκαίνια: Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021 – 19.00
Παραγωγή των Εκθέσεων:http://www.outoftheboxintermedia.org&https://greeceinusa.com
Νύχτες Πρεμιέρας
Οι Νύχτες Πρεμιέρας στον Πειραιά
«Επόμενος Σταθμός: Σινεμά»
17-18 & 26 Σεπτεμβρίου
Το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά εγκαινιάζει τη συνεργασία του με το 27ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας και πιάνει λιμάνι μέσω τριών εντυπωσιακών προβολών, δύο (διπλές) στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ στις προβλήτες του λιμανιού και μία στην καρδιά της πόλης, στο εμβληματικό θέατρο.
Οι Νύχτες Πρεμιέρας, ενώνουν τις δυνάμεις τους με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και γιορτάζουν την 27η έκδοση του Διεθνούς Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας με μια σειρά προβολών σε εντυπωσιακά και ιστορικά σημεία του Πειραιά!
Το παρελθόν συναντά το παρόν με δύο προφεστιβαλικές, διπλές, open air προβολές τεσσάρων από τις πιο σπουδαίες και δημοφιλείς ταινίες – έναρξης στα χρονικά του Φεστιβάλ στο λιμάνι και με τη φιλοξενία μιας ξεχωριστής πρεμιέρας από το φετινό πρόγραμμα της 27ης διοργάνωσης στο κτίριο-κόσμημα του Δημοτικού Θεάτρου Πειραιά.
Προ-Φεστιβαλικό Event •
Παρ. 17 & Σάβ. 18 Σεπτεμβρίου | Πέτρινη Αποθήκη, Πύλη 2 ΟΛΠ
ΕΙΣΟΔΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ (με προκράτηση*)
Δύο διπλές υπαίθριες προβολές τεσσάρων ταινιών στο χώρο έξω από την πέτρινη αποθήκη της Πύλης 2 του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς.
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου
Α’ Προβολή | 20:00
ΟΙ ΓΕΦΥΡΕΣ ΤΟΥ ΜΑΝΤΙΣΟΝ (The Bridges of Madison County) του Κλιντ Ίστγουντ (1995, 135’)
Ταινία Έναρξης του 1ου ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
Ρομαντική ταινία βαθιάς ανθρωπιάς και μεγάλης συγκινητικής δύναμης, οι «Γέφυρες του Μάντισον» επιβεβαίωσαν τον Κλιντ Ίστγουντ ως έναν από τους κορυφαίους δημιουργούς του σύγχρονου αμερικανικού σινεμά και χάρισαν στη Μέριλ Στριπ έναν από τους ωραιότερους ρόλους της, ο οποίος της χάρισε μια από τις πιο άξιες υποψηφιότητες για Όσκαρ της καριέρας της.
Παίζουν: Κλιντ Ιστγουντ, Μέριλ Στριπ, Ανι Κόρλεϊ, Βίκτορ Σλέζακ
Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου
Β’ Προβολή | 22:30
ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ (Volver) του Πέδρο Αλμοδόβαρ (2006, 121’)
Ταινία Έναρξης του 11ου ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
Μια μητέρα, μαζί μ’ ένα καλά κρυμμένο μυστικό, επιστρέφει από τον άλλο κόσμο για να τακτοποιήσει τους λογαριασμούς με τις δυο κόρες της… Μια ταινία – λήμμα για την ευφυϊα της απλότητας με την οποία ο Αλμοδόβαρ οδηγεί τις ηρωίδες του σε μια νέα, πανανθρώπινη και άκρως συγκινητική επανεξέταση της «ιδέας» της μητρότητας. Σε αυτό το «κωμικό δράμα», όπως χαρακτηρίζει ο ίδιος τη δημιουργία του, ο διάσημος Ισπανός σκηνοθέτης απέσπασε εκπληκτικές ερμηνείες, κερδίζοντας ένα συνολικό Βραβείο Γυναικείας Ερμηνείας στο Φεστιβάλ Καννών, καθώς και το Βραβείο Σεναρίου.
Παίζουν: Πενέλοπε Κρουζ, Κάρμεν Μάουρα, Λόλα Ντουένιας, Μπλάνκα Πορτίγιο
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου
Α’ Προβολή | 20:00
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ (Relatos Salvajes) του Νταμιάν Σιφρόν (2014, 122’)
Ταινία Έναρξης του 20ού ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
Μια σπονδυλωτή ταινία- αποκάλυψη, που συνάντησε ανέλπιστη καλλιτεχνική και εισπρακτική επιτυχία διεθνώς, οι «Ιστορίες για Αγρίους» είναι ένα φιλμ που συνεπαίρνει με τη σαρδόνια διάθεση και το ανόσιο χιούμορ του, φέρνοντας στο μυαλό τον Πέδρο Αλμοδόβαρ, που ήταν άλλωστε και περήφανος παραγωγός της. Γεμάτη πρωτότυπες σεναριακές ιδέες, οι υποψήφιες για Όσκαρ Ξενόγλωσσης Ταινίας «Ιστορίες για Αγρίους» μας θυμίζουν απολαυστικά το πώς η σημερινή κοινωνία μάς καλεί να απευθυνθούμε σε άγρια ένστικτα για να τα βγάλουμε πέρα.
Παίζουν: Ρικάρντο Νταρίν, Όσκαρ Μαρτίνεζ, Ντάριο Γκραντιρέτι, Ρίτα Κορτέζε
Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου
Β’ Προβολή | 22:30
ΠΑΡΑΣΙΤΑ (Parasite) του Μπονγκ Τζουν Χο (2019, 132’)
Ταινία Έναρξης του 25ου ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας
Ένα διαβολεμένο μείγμα μαύρης κωμωδίας, κοινωνικής αλληγορίας και δεξιοτεχνικού ρυθμού, που δικαίως τιμήθηκε με τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ Καννών και με 4 Όσκαρ, γράφοντας ιστορία ως η πρώτη διεθνής δημιουργία που κέρδισε ποτέ το χρυσό αγαλματίδιο Καλύτερης Ταινίας στη μακρά ιστορία του θεσμού, αφηγούμενη πώς δύο τετραμελείς οικογένειες, μία πολύ φτωχή και μια νεόπλουτη, «συνυπάρχουν» στην πολυτελή μονοκατοικία της δεύτερης με έναν εξαιρετικά απροσδόκητο τρόπο.
Παίζουν: Σονγκ Κανγκ-Χο, Λι Σουν-Κιουν
*ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ για την προσέλευση του κοινού στις open-air προβολές στο λιμάνι* Προκειμένου να διασφαλιστεί η προστασία της δημόσιας υγείας και η ομαλή ροή των θεατών μας στην προβολή, σας ενημερώνουμε ότι: • Η είσοδος στον χώρο προβολής θα πραγματοποιείται μόνο με ονομαστικά ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΣΟΔΟΥ, τα οποία οι θεατές θα μπορούν να προμηθευτούν ΔΩΡΕΑΝ με ηλεκτρονική προκράτηση, η οποία θα ανοίξει την Δευτέρα, 13 Αυγούστου στις 12 το μεσημέρι στο aiff.gr. • Κάθε θεατής θα δικαιούται ΜΟΝΟ ΕΝΑ δελτίο εισόδου, οπότε παρακαλούμε θερμά να φροντίσετε να έρθετε εγκαίρως μαζί με τους/τις συνοδούς σας σε περίπτωση που επιθυμείτε να καθίσετε κοντά. • Θα τηρούνται αυστηρά οι αναγκαίες αποστάσεις μεταξύ των θεατών. |
Φεστιβαλική Προβολή •
Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου | Δημοτικό Θέατρο Πειραιά
Την πρώτη Κυριακή του Φεστιβάλ, το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά θα είναι για πρώτη φορά ανάμεσα στις αίθουσες των Νυχτών Πρεμιέρας με την φιλοξενία μιας ξεχωριστής ταινίας του φετινού προγράμματος σε πρώτη πανελλήνια προβολή!
Ο τίτλος της ταινίας θα ανακοινωθεί την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου του 27ου ΔΦΚ της Αθήνας Νύχτες Πρεμιέρας και η προπώληση των εισιτηρίων θα ξεκινήσει την Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου, μέσω Viva.gr.
Τιμή Εισιτηρίου: 6 Ευρώ