Ο Αχιλλέας Μωραΐτης είναι ένας νέος και ταλαντούχος καλλιτέχνης που αξίζει να τον ακούσουμε και να τον γνωρίσουμε. Ελάτε μαζί μου να δούμε τι μας είπε μετά από την όμορφη συζήτηση μας .

 

-Αχιλλέα καλώς ήρθες στο The Look.Gr….

-Καλώς σας βρήκα, λοιπόν!

 

  1. Πέστε μας δύο λόγια για εσάς, από που είστε και πως ξεκινήσατε;

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1994 κι από τότε που με θυμάμαι έκανα θόρυβο – γιατί μουσική δεν ήταν, σίγουρα! Στο σπίτι έπαιζε πάντα ένα ραδιόφωνο κι είχα από μικρός την ανάγκη να μιμηθώ τις μουσικές που άκουγα.

2. Ποια ήταν τα πρώτα σου βήματα στην μουσική;

Σε ηλικία πέντε ετών ξεκίνησα μαθήματα κλασικού βιολιού. Ήταν ένα όργανο που με κέρδισε από τις πρώτες νότες που άκουσα, έχει έναν ιδιαιτέρως εκφραστικό ήχο που θυμίζει πολύ την ανθρώπινη φωνή. Από εκεί και έπειτα στην εφηβεία έπιασα και κιθάρα στα χέρια μου, άνοιξαν κι άλλοι μουσικοί ορίζοντες για μένα και όλα αυτά με έφεραν στο σήμερα.

3. Ποιοι είναι οι απώτεροι σας στόχοι και πώς το σκέφτεστε;

Αυτή την περίοδο ηχογραφώ νέα κομμάτια και περιμένω να ξανανοίξουν οι μουσικές σκηνές να ξαναβρεθώ κοντά στον κόσμο.

4. Με ποιους ανθρώπους δυσκολεύεστε να συνεργαστείτε;

Με οποιονδήποτε δεν έχει διάθεση να κοπιάσει για την τέχνη του καθώς και με αρνητικούς ανθρώπους. Έχω ανάγκη τη χημεία για να μπορέσω να δουλέψω με κάποιον.

 

5. Πες μας για την τελευταία σας δουλειά με τίτλο “Σταγόνες Παραδείσου”;

Οι “Σταγόνες Παραδείσου” είναι ο πρώτος μου προσωπικός δίσκος. Είναι μια συλλογή οκτώ τραγουδιών σε δικούς μου στίχους και μουσική. Σκιαγραφούν μία αρκετά μεγάλη περίοδο της ζωής μου, χρονικά από το 2014 μέχρι τα τέλη του 2018 και είναι κατά βάση βιωματικά κομμάτια. Κυκλοφόρησαν πριν από περίπου ένα χρόνο κι από τότε θέλω να πιστεύω ότι ταξιδεύουν στις ψυχές των ανθρώπων.

6. Πολλοί τραγουδιστές πηγαίνουν σε talent shows για να κατακτήσουν τα όνειρά τους. Θα πηγαίνατε ποτέ;

Χωρίς να θέλω να μειώσω τους ανθρώπους που επιλέγουν μία τέτοια οδό προσωπικά δεν είναι κάτι που θα επέλεγα και που να με αντιπροσωπεύει.

7. Πιστεύετε πως η σύγχρονη ελληνική μουσική αντιστοιχεί στην κουλτούρα του λαού μας και εκφράζει πραγματικά τους μουσικόφιλους;

Πιστεύω πως για να υπάρχει κάποιο προϊόν, είτε αυτό είναι μουσική, είτε είναι υλικό αγαθό, είτε κάποια υπηρεσία θα υπάρχει και η αντίστοιχη ζήτηση. Έτσι, λοιπόν, πιστεύω ότι η σύνθεση του μουσικού τοπίου στην Ελλάδα είναι αντιπροσωπευτική της σύνθεσης των μουσικόφιλων.

 

8. Την σήμερον ημέρα με την κατάσταση που βιώνουμε λόγο του ιού τα κέντρα είναι κλειστά. Πιστεύεις πως είναι σωστό αυτό και πως θα έπρεπε το κράτος να πάρει άλλα μέτρα;

Επειδή δεν είμαι γιατρός αλλά τραγουδοποιός θα απαντήσω απλώς ως Αχιλλέας με βάση την προσωπική μου άποψη και τα όσα μπορώ να αντιληφθώ. Βλέποντας παραδείγματα άλλων χωρών το συμπέρασμα στο οποίο καταλήγω είναι ότι οι χειρισμοί της πανδημίας στην χώρα μας είναι σπασμωδικοί και αναποτελεσματικοί. Δεν ξέρω αν ήταν λάθος το κλείσιμο των χώρων διασκέδασης ή όχι, ξέρω όμως ότι ούτε και οι ειδικοί δείχνουν να γνωρίζουν κατά πόσο βοηθάνε τα όποια μέτρα λαμβάνονται.

Με βάση αυτό, ΄λοιπόν, έχω τις επιφυλάξεις μου για τις αποφάσεις που λαμβάνονται “για εμένα, χωρίς εμένα”.

9. Θα θέλατε η τέχνη να είναι ένα πιο ισχυρό ανάχωμα στην κρίση;

Η τέχνη για να είναι ένα πιο ισχυρό ανάχωμα στην κρίση θα πρέπει αρχικά να μη βρίσκεται η ίδια σε κρίση. Εδώ και ένα χρόνο οι μουσικοί έχουμε γίνει επαίτες, παρακαλώντας μία παραπαίουσα πολιτεία για ένα κομμάτι ψωμί το οποίο μάλιστα πληρωνόμαστε μετά από ένα δίμηνο, αν το πληρωθούμε κιόλας. Ότι θα ανοίξει η ζωντανή μουσική κάποια στιγμή είναι βέβαιο, για το κατα πόσο θα έχουμε μείνει ζωντανοί μουσικοί, πάλι, έχω τις αμφιβολίες μου.

 

10. Κλείνοντας δώστε ένα μήνυμα στους αναγνώστες του Site μας.

Ο καθένας βιώνει την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε εδώ και ένα χρόνο διαφορετικά. Θα ήταν ελπιδοφόρο αν, όταν βγούμε από το τούνελ, είμαστε λίγο καλύτεροι. Λίγο πιο… άνθρωποι.