Χρυσό βραβείο ΕΒΓΕ απέσπασε η νέα εικόνα του Μεγάρου Μουσικής
Αθηνών, η οποία σχεδιάστηκε από την k2design, στα Ελληνικά Βραβεία
Σχεδιασμού Οπτικής Επικοινωνίας που απονέμονται κάθε χρόνο στους
πιο ταλαντούχους designers από την Ελλάδα και την Κύπρο για τα
εξαιρετικά τους επιτεύγματα.
Στη φετινή τελετή βράβευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 18 Μαΐου, η διάκριση ήταν διπλή για το Μέγαρο και τους εικαστικούς συνεργάτες του, καθώς, εκτός από το χρυσό βραβείο για τις αφίσες της καλλιτεχνικής περιόδου 2022-2023, τιμήθηκαν επίσης με έπαινο για τον σχεδιασμό των τριμηνιαίων προγραμμάτων του Μεγάρου.
Η νέα εικόνα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών
Ένας κόκκινος φουσκωτός κόκορας, μια νότα που μόλις βγήκε από το κομμωτήριο, μια τρομπέτα γλειφιτζούρι και τρία φουσκωτά πλαστικά πιάνα με ουρά που πέφτουν το ένα επάνω στο άλλο, γεμίζουν την πόλη με χρωματιστές φιγούρες που μας καλούν όλους να τις προσέξουμε και να γνωριστούμε μαζί τους.
Με στόχο να μεταδώσει τη ζωντάνια και την πολυδιάστατη ταυτότητα του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών σε όλες τις ηλικίες και σε όλο το κοινό της Ελλάδας, μια σειρά από\ αντικείμενα ζωντανεύουν για κάθε διαφορετική εφαρμογή. Αφίσες που λειτουργούν στατικά ή και σε κίνηση (για τα ψηφιακά μέσα) εκφράζουν τον πειραματισμό των δημιουργών τους και μετατρέπονται από δισδιάστατα σκίτσα σε κινούμενους 3D χαρακτήρες. Στην τυπογραφία, σε δεύτερο επίπεδο, επελέγη μια γραμματοσειρά και ένα μέγεθος σε όλες τις εφαρμογές, ώστε να είναι σαφής και εύστοχη, αφήνοντας την εικονογράφηση να λειτουργήσει ως κεντρικό μήνυμα. Μια επιτυχημένη σειρά αφισών που καταφέρνει να επικοινωνήσει τις κλασικές αξίες του σχεδιασμού, εκφρασμένες με σύγχρονα εργαλεία και πρακτικές.
Η ομάδα της k2design μιλά για τη βράβευσή της
«Με αφορμή το χρυσό βραβείο ΕΒΓΕ για τη σειρά αφισών μας του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών 2022-2023 και τον έπαινο για τον σχεδιασμό των τριμηνιαίων προγραμμάτων του Μεγάρου, είναι ευκαιρία να δηλώσουμε ξανά την αγάπη μας για τη μουσική και πώς αυτή την αγάπη τη “μεταφράζουμε” σε εικόνα. Ο στόχος του Μεγάρου είναι να απευθύνεται σε όλες τις ηλικιακές ομάδες του ελληνικού αλλά και του παγκόσμιου κοινού.
Σχεδιάσαμε μια σειρά από πρόσωπα, ζώα ή αντικείμενα που ζωντανεύουν σε κάθε εφαρμογή. Πειραματιστήκαμε με δισδιάστατες αλλά και τρισδιάστατες κινούμενες φιγούρες, ιδανικές για την επικοινωνία στα social media και όχι μόνο. Παρότι τα χρώματα και οι φόρμες είναι σύνθετες, πολύχρωμες και ιδιαίτερα “ζωντανές”, η σύνδεσή τους με την τυπογραφία που ορίσαμε, αποπνέουν δωρικό χαρακτήρα στο τελικό αποτέλεσμα.
Είμαστε περήφανοι για την άριστη και πετυχημένη συνεργασία μας με τους ανθρώπους του Μεγάρου που επισφραγίζεται από τις γεμάτες αίθουσες, αλλά και από αυτό το μεγάλο βραβείο».