Το έργο «Δημιουργία 17 ποιοτικών Δανειστικών Βιβλιοθηκών “για σένα” σε 11 σχολεία με μαθητές Ρομά και 6 σχολεία εντός Καταστημάτων Κράτησης», υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος Active citizens fund, με φορέα υλοποίησης την Eλληνική Λέσχη του Βιβλίου.

 

Ένα μοναδικό έργο κοινωνικής ευαισθησίας, για την ενίσχυση ευπαθών ομάδων, ξεκίνησε

1η Ιουνίου 2020 με διάρκεια ενός έτους.

Επωφελούμενοι: 1.795 μαθητές Ρομά, 550 μαθητές κρατούμενοι.

 

Το πρόγραμμα Active citizens fund, ύψους € 12εκ, χρηματοδοτείται από την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν και τη Νορβηγία και είναι μέρος του χρηματοδοτικού μηχανισμού του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) περιόδου 2014 – 2021, γνωστού ως EEA Grants.

Το πρόγραμμα στοχεύει στην ενδυνάμωση και την ενίσχυση της βιωσιμότητας της κοινωνίας των πολιτών και στην ανάδειξη του ρόλου της στην προαγωγή των δημοκρατικών διαδικασιών, στην ενίσχυση της συμμετοχής των πολιτών στα κοινά και στην προάσπιση

των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Τη διαχείριση της επιχορήγησης του προγράμματος

Active citizens fund για την Ελλάδα έχουν αναλάβει από κοινού το Ίδρυμα Μποδοσάκη και το SolidarityNow.

 

Η δημιουργία Δανειστικών Βιβλιοθηκών “για σένα”, θα γίνει από την Ελληνική Λέσχη του Βιβλίου, για την ομάδα Ρομά, στα Δημοτικά σχολεία νομού Αττικής: 2o Ζεφυρίου, 2o & 9o & 5o Άνω Λιοσίων, 2o & 6o Αγίας Βαρβάρας, 7o & 6o & 11ο Ασπρόπυργου, 23ο & 16ο Αχαρνών.

Για την ομάδα κρατουμένων: Δημοτικό Σχολείο καταστημάτων κράτησης ενηλίκων Κομοτηνής & Ναυπλίου, Δημοτικό Σχολείο & Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας καταστήματος κράτησης ενηλίκων Γρεβενών, Δημοτικό Σχολείο καταστήματος κράτησης ανηλίκων 15 έως 18, Κορίνθου, Δημοτικό Σχολείο & Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας καταστήματος κράτησης νέων από 18 έως 21 Αυλώνα, Δημοτικό Σχολείο & Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας καταστήματος κράτησης γυναικών Θήβας.

 

Επιλεγμένα βιβλία, με καλή ενέργεια, μαζί με έπιπλο βιβλιοθήκης, υλικό οργάνωσης και λειτουργίας, θα γίνουν πνευματική περιουσία και έμπνευση των μαθητών.

 

Καλή αρχή στο νέο όραμα και έργο! Μάθετε περισσότερα http://elbi.gr/?view=page&id=108