Από τις εκδόσεις Πόλις κυκλοφορεί το βιβλίο του Νικόλα Σεβαστάκη “Άνθρωπος στη σκιά”

 

 

Το βιβλίο

Νικόλας Σεβαστάκης

“Άνθρωπος στη σκιά”

σελίδες: 280 | isbn: 978-960-435-661-4 | τιμή: 16 ευρώ

 

Όταν μια πεζοπόρος ανακαλύπτει τυχαία το πτώμα του Φάνη Αυγερινού σε μια πλαγιά του Υμηττού, κανείς δεν φαντάζεται το παρελθόν του αυτόχειρα. Η ολιγόχρονη νεανική συμμετοχή του στην ελληνική τρομοκρατία, που σημαδεύτηκε από μια «λάθος κίνηση», τη δολοφονία ενός δικηγόρου, γίνεται το κέντρο γύρω από το οποίο ξεδιπλώνονται οι φωνές των παλιών φίλων του, του πρώτου του έρωτα, μορφές της παράνομης δράσης και συνηθισμένοι άνθρωποι που ψάχνουν να δώσουν νόημα στην καθημερινότητα και στις απώλειές της.

Ο Νικόλας Σεβαστάκης γράφει ένα μυθιστόρημα για τη μαθητεία στο πολιτικό κακό, για την αδυναμία της αγάπης, για τις ανεξιχνίαστες προθέσεις και την προσωπική ευθύνη. Ένα πολιτικό μυθιστόρημα για την Ελλάδα των τελευταίων σαράντα χρόνων.

* * *

 

 

Ο Συγγραφέας

Ο Νικόλας Αλ. Σεβαστάκης γεννήθηκε στο Καρλόβασι της Σάμου το 1964. Ασχολήθηκε με την ποίηση, το φιλοσοφικό δοκίμιο, την κριτική και την πολιτική θεωρία. Είναι καθηγητής Πολιτικής Φιλοσοφίας στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

 Έχει εκδώσει τις μελέτες “Η ψυχή και τα είδωλα” (Κριτική, 1997), “Προς τη ρομαντική κρίση” (Έρασμος, 1998),” Η αλχημεία της ευτυχίας” (Πόλις, 2000), “Κοινότοπη χώρα” (Σαββάλας, 2004), “Φιλόξενος μηδενισμός” (Εστία, 2008), “Αυτό το πνεύμα που παραδίδει το πνεύμα” (Ίνδικτος, 2008), “Δοκιμές και Αναγνώσεις” (Opportuna, 2011), “Λαϊκισμός, αντιλαϊκισμός και κρίση” (Νεφέλη, 2012), “Η τυραννία του αυτονόητου. Σχόλια για τον ψυχισμό της εποχής” (Ενθέματα της Αυγής, 2012), “Φαντάσματα του καιρού μας. Αριστερά, κριτική, φιλελεύθερη δημοκρατία” (Πόλις, 2017), τις ποιητικές συλλογές “Οικείο φεγγάρι” (Ηριδανός, 1987), “Λάφυρο αγαπημένων ημερών” (Νεφέλη, 1993), “Βέβηλες σκέψεις” (Αλεξάνδρεια, 1993), “ Οι χειμώνες της μνήμης” (Πανοπτικόν, 2010), καθώς και τις συλλογές διηγημάτων “Γυναίκα με ποδήλατο” (Πόλις, 2014), “Άντρας που πέφτει” (Πόλις, 2015).