Σήμερα έχουμε τη χαρά να φιλοξενούμε τον Αιμίλιο Ράφτη, και θα προσπαθήσουμε να τον εκθέσουμε μπροστά σας, αν και δεν τον φοβάμαι αφού έχει εκτεθεί αρκετές φορές στο παρελθόν χωρίς φόβο, γιατί είναι πάντα σίγουρος γι’ αυτό που κάνει και το υποστηρίζει με απόλυτη επιτυχία. Νέος, ωραίος, ανερχόμενος ηθοποιός, χαμογελαστός, ευγενικός, επικοινωνιακός και sex symbol, όπως τον έχουν χαρακτηρίσει τα media. Να μερικοί από τους λόγους που θα θέλατε να μείνετε μαζί μας και να γνωρίσετε τον Αιμίλιο Ράφτη… όσοι ακόμα δεν τον ξέρετε…!!!

 

 

Αιμίλιε χαίρομαι που είσαι μαζί μας απόψε για να μιλήσουμε για θέατρο και όχι μόνο, μέσα από μια αναδρομή της θεατρικής σου πορείας. Και θα ξεκινήσω από το τέλος, μιας και τα lockdown σε βρήκαν να παίζεις σε Μέγαρο και Ηρώδειο. Ποια ήταν η αντίδραση και τα συναισθήματα σου σε μια τέτοια τροχοπέδη στην ανερχόμενη πορεία σου σαν καλλιτέχνης;

Ήταν ιδιαίτερα δυσάρεστο και ξαφνικό ιδιαιτέρως εφόσον επρόκειτο για μία παράσταση όπως η συγκεκριμένη που σημείωσε τεράστια επιτυχία.

Ωστόσο τίποτα δε σταμάτησε εκεί καθώς προχωρήσαμε σε live streaming της παράστασης και μπορέσαμε έστω και εξ αποστάσεως να προσφέρουμε στο κοινό την δυνατότητα να παρακολουθήσει και να απολαύσει την πολυσυζητημένη «Όμορφη πόλη»!

Αυτό μου έδωσε χαρά γιατί χάρη στην τεχνολογία μπορέσαμε να μοιραστούμε αυτήν την μοναδική εμπειρία με περισσότερους ανθρώπους παρ’ όλες τις δυσκολίες.

 

 

Αρχίζοντας από την θεαματική υπερπαραγωγή του Γιώργου Βάλαρη «Όμορφη πόλη», όπου σε είδα για πρώτη φορά επί σκηνής στο Ηρώδειο, ήθελα να μου πεις δυο πράγματα για την παράσταση και την εμπειρία σου από τη συμμετοχή σου.

Η «Όμορφη πόλη» του Μίκη Θεοδωράκη ανέβηκε το 1962 και αναβίωσε ξανά το 2020 μέσα από τα ποιητικά κείμενα του Μίκη σε συνδυασμό με τα πεζά κείμενα του Γιώργου Βάλαρη.

Η παράσταση αναφέρεται στην ελληνική κοινωνία, τον έρωτα, την ξενιτιά, τον θάνατο, τη ρωμιοσύνη και με τα γνήσια λαϊκά και διαχρονικά τραγούδια του μεγάλου συνθέτη παρουσιάστηκε ένα σύγχρονο υπερθέαμα σε συνδυασμό με video artminimal αισθητική.

Ήταν μια μοναδική εμπειρία που θα θυμάμαι για πάντα! Αισθανόμουν ένα τεράστιο δέος κάθε φορά που έβγαινα στη στη σκηνή και βρισκόμουν στην εν λόγω υπερπαραγωγή.

 

«Όμορφη Πόλη»

 

«Ο έγχρωμος μουσικός κολοσσός του Γιάννη Δαλιανίδη, με μια μεγαλειώδη παρέλαση πρωταγωνιστών!». Έτσι διαφήμιζε η Φίνος Φιλμ το νέο μιούζικαλ «Γοργόνες και Μάγκες» το 1968. Συμμετείχες κι εσύ στην αναβίωση του και ήθελα να σε ρωτήσω, δεν σε φόβισε μια τέτοια σύγκριση;

Σίγουρα όταν συμμετέχεις στην αναβίωση ενός τέτοιου βεληνεκούς μιούζικαλ τρομάζεις! Ήταν πράγματι ένα στοίχημα με τον εαυτό μου να τα καταφέρω.

Είχα ωστόσο τέτοιο ενθουσιασμό και αγάπη για το «Γοργόνες και Μάγκες» και δούλεψα πολύ σκληρά για να βγει το αποτέλεσμα που αγαπήθηκε τόσο από τον κόσμο, γεγονός που με χαροποίησε ιδιαίτερα και με αντάμειψε επάξια.

 

«Γοργόνες και Μάγκες»

 

Θιασώτης λοιπόν του μιούζικαλ αφού έπαιξες και σε ένα tribute της δεκαετίας του ‘80, το «80’s the musical». Ποια η ανταπόκριση του κοινού και ποιες οι εντυπώσεις σου, ειδικά από το «ειδύλλιο» με την Καίτη Γαρμπή, ως Κρις ο «φραπές»;

Το κοινό μας εξέφραζε σε κάθε παράσταση το πόσο διασκέδαζε και απολάμβανε το μιούζικαλ με εμφανή τρόπο και αυτό με παρέσερνε και εμένα να ζήσω την εμπειρία αυτή πολύ έντονα και να την απολαύσω το ίδιο. Η Καίτη είναι μια μεγάλη καλλιτέχνης και μια υπέροχη προσωπικότητα. Με στήριζε πολύ θυμάμαι και την αγαπάω ειλικρινά πολύ.

 

«80’s the musical»

 

Το 2017 βρίσκεσαι στην Αμερική σε περιοδεία με το «Σ’ αγαπάω αλλά…» του Γιώργου Βάλαρη, δίπλα στον Στράτο Τζώρτζογλου. Σαφώς και θα ήθελα να μου πεις γι’ αυτήν την εμπειρία σου και την ανταπόκριση του κόσμου στο εξωτερικό.

Στο εξωτερικό αισθάνθηκα τρομερή συγκίνηση. Ο κόσμος μας αγκάλιασε σαν να ήμασταν οικογένεια τους. Είναι υπέροχο συναίσθημα να βλέπεις τέτοια ανταπόκριση και να νιώθεις τόση αγάπη από το κοινό.

Όσο για τη συνεργασία μου με τον Γιώργο Βάλαρη και τον Στράτο Τζώρτζογλου πραγματικά πολύ δυνατή. Άριστοι επαγγελματίες και πολύ ευφυείς άνθρωποι. Το αποτέλεσμα μας δικαίωσε.

 

 

«Σ’ αγαπάω αλλά…»

 

Πάμε όμως από την αρχή τώρα, για να μας πεις με δυο λόγια, τι έκανε ο Αιμίλιος σαν νεαρό παιδί και τι τον ώθησε να κάνει το μεγάλο άλμα από τα καλλιστεία του Mr. Sexy στην Δραματική Σχολή;

Τα παιδικά μου χρόνια ήταν πολύ δύσκολα. Η οικογένεια μας αδυνατούσε να ανταπεξέλθει οικονομικά και λόγω ενός σοβαρού θέματος υγείας του πατέρα μου, αν και μικρός, αποφάσισα ότι πρέπει να δουλέψω, να βοηθήσω τους γονείς και την αδερφή μου και να τα καταφέρουμε.

Έτσι καταπιάστηκα με διάφορες δουλειές, ενώ αργότερα σπούδασα ηλεκτρονικός οπτικοακουστικών συστημάτων. Πάντα όμως είχα το μικρόβιο μέσα μου. Το μεγάλο μου όνειρο, να γίνω ηθοποιός!

Για πολλά χρόνια το είχα κάνει στην άκρη και μόλις ισορροπήσαμε ως οικογένεια ξεκίνησα με τα πρώτα μου βήματα σπουδάζοντας στην Αθήνα στη δραματική σχολή Ίασμος.

 

 

Πρώτο σου λοιπόν θεατρικό ξεκίνημα με το «Sex Revolution» του Χάρη Ρώμα. Τι θυμάσαι από αυτήν την πρώτη σου παράσταση και ποια τα συναισθήματά σου σαν νεόβγαλτος ηθοποιός;

Θυμάμαι το άγχος που είχα αλλά και τον τεράστιο ενθουσιασμό που επιτέλους το όνειρο μου γινόταν πραγματικότητα. Ο Χάρης Ρώμας πίστεψε σε εμένα και δε θα το ξεχάσω ποτέ. Μου έδωσε τη σκυτάλη για ένα δυνατό ξεκίνημα στην πορεία της καριέρας μου.

 

«Sex Revolution»

 

Στη συνέχεια ξεκινάει η συνεργασία σου με τον Γιώργο Βάλαρη, με την μουσική κωμωδία «Οι απελπισμένοι» που περιοδεύει στην Κύπρο και αργότερα στην Αυστραλία, δίπλα στον Κώστα Βουτσά και την Βάσια Τριφύλλη. Επομένως από νωρίς αποκτάς έντονες εμπειρίες. Πόσο σε βοήθησαν στη συνέχεια;

Κάθε παράσταση σου δίνει ξεχωριστές πληροφορίες και εμπειρίες. Όταν πρωτοξεκινάς σου φαίνονται τόσα πολλά όλα όσα αποκομίζεις και προσπαθείς να τα εφαρμόσεις σε κάθε επόμενη παράσταση.

Αυτό που έζησα, λαμβάνοντας υπόψην το γεγονός ότι βρισκόμουν δίπλα σε τέτοια ονόματα, όπως ο Κώστας Βουτσάς και η Βάσια Τριφύλλη με δίδαξε πάρα πολλά και φυσικά με έκανε πολύ ευτυχισμένο!

 

Στην κωμωδία, πιστεύω ότι είναι δύσκολο να πετύχει το κωμικό κομμάτι ώστε να προκαλέσει το γέλιο αβίαστα. Όπως είπε και ο Γιώργος Γαλίτης σε συνέντευξή μας, στην κωμωδία πρέπει να τον κατακτήσεις τον θεατή. Εσύ πως το διαχειρίζεσαι ώστε να φέρεις το θεμιτό αποτέλεσμα;

Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο Γαλίτη. Πρέπει να κατακτήσεις τον θεατή και για να το καταφέρεις αυτό πρέπει να συνδεθείς με τον ρόλο και το κοινό ταυτόχρονα στο μέγιστο βαθμό.

 

 

Ενδιάμεσα έπαιξες και στην σουρεαλιστική κωμωδία «Η μαμά είπε μη!» δίπλα στην Μάρθα Καραγιάννη, Λιλή Τσεσματζόγλου, Μίνα Ορφανού και την υπέροχη Νίνα Λοτσάρη. Άλλο ένα όμορφο κομμάτι στο ξεκίνημα σου για να μας μιλήσεις γι’ αυτό.

Ήταν όντως μια πολύ όμορφη συνεργασία. Η Μάρθα Καραγιάννη ήταν καθηλωτική στην ερμηνεία της σε κάθε παράσταση και απορρόφησα πολλά στοιχεία δουλεύοντας μαζί της.

Είχαμε μια υπέροχη ομάδα με την Λιλή Τσεσματζόγλου, την Μίνα Ορφανού και την εκπληκτική Νίνα Λοτσάρη, διασκεδάσαμε και εμείς το ίδιο μαζί με τους θεατές και αυτό φαινόταν πάνω στη σκηνή με μια μοναδική χημεία μεταξύ μας!

 

«Η μαμά είπε μη!»

 

Και συνεχίζεις σε γνώριμα νερά, με δύο ακόμα κωμωδίες του Γιώργου Βάλαρη το «BAM-BAM!» και το «Αμάρτησα για το παιδί σου». Επιλογή σου η κωμωδία ή έτυχε;

Η κωμωδία μου αρέσει πάρα πολύ και φυσικά δε μπορούσα να πω όχι, ιδιαιτέρως όταν στο πλαίσιο αυτών των παραγωγών σκηνοθέτης ήταν ο Γιώργος Βάλαρης, ένας καλλιτέχνης του χώρου που έχει αποδείξει έμπρακτα και επανειλημμένα την αξία όσων έχει δημιουργήσει.

Όσο για τη συνεργασία μου με ηθοποιούς όπως η Μαρία Ανδρούτσου, η Βάνα Ραμπότα άλλα και όλη η ομάδα και στις δύο παραγωγές ήταν αξέχαστη και θα το επαναλάμβανα με μεγάλη μου χαρά ξανά.

 

«Αμάρτησα για το παιδί σου»

 

Το 2014 δοκιμάζεσαι και σε άλλο είδος, παίζοντας στο σουρεαλιστικό θρίλερ «Πέντε» του Κώστα Μπίγαλη. Πόσο μεγάλη διαφορά έχει από την κωμωδία;

Το «Πέντε» ήταν μια εξαιρετική παραγωγή του Κώστα Μπίγαλη και κάτι τελείως διαφορετικό από την κωμωδία αλλά εξ ίσου απολαυστικό και ενδιαφέρον.

 

«Δε δουλεύεις ένα ρόλο, δουλεύεις τον εαυτό σου» έχει πει η Ιζαμπέλ Ιπέρ. Εσύ πως διαχειρίζεσαι κάθε ρόλο που αναλαμβάνεις και ποιος ο στόχος σου επάνω στο σανίδι;

Ο κάθε ρόλος απαιτεί και διαφορετική διαχείριση αναλόγως το είδος. Σε όλους τους ρόλους όμως πρέπει να μυηθείς, να μπεις μέσα σε αυτό, να το ζήσεις και να το πιστέψεις εγκεφαλικά και συναισθηματικά.

Ο στόχος μου επάνω στη σκηνή είναι να ενσαρκώσω τον εκάστοτε ρόλο από μέσα προς τα έξω, δηλαδή από την ψυχή μου και το μυαλό μου να δώσω την ερμηνεία και την ενέργεια που αρμόζει προς τα έξω, προς το κοινό και να τους περάσω νοητά αυτό το «μπουκέτο» συναισθημάτων.

 

 

Είθισται μια παράσταση, μια ερμηνεία, μια καλλιτεχνική δημιουργία γενικά να κριτικάρεται. Θα υπάρχουν πάντα οι καλές και οι κακές κριτικές. Πόσο θα σε επηρέαζε μια αρνητική κριτική και πόσο θεωρείς ότι μπορείς να ξεχωρίσεις μια αντικειμενική κριτική;

Μια αρνητική κριτική είναι ένα ακόμη βήμα πιο κοντά σε μια βελτιωμένη εκδοχή του εαυτού μου. Έτσι αντιλαμβάνομαι μια άσχημη κριτική. Την επεξεργάζομαι και εφ’ όσον αντιληφθώ ότι είναι βάσιμη και ουσιαστική φροντίζω να βελτιωθώ προς το καλύτερο και να μην επαναλάβω το ίδιο λάθος.

 

Η τηλεόραση καλή ή κακή είναι το μέσον που φέρνει έναν ηθοποιό πιο κοντά στο ευρύτερο κοινό. Εσύ είχες αυτήν την εμπειρία με τη συμμετοχή σου στα «Δίδυμα Φεγγάρια». Θα ξαναέκανες τηλεόραση;

Ναι με μεγάλη μου χαρά! Είναι τελείως διαφορετική εμπειρία από το θέατρο η τηλεόραση και την αγαπώ το ίδιο πολύ. Το ωραίο συναίσθημα με την τηλεόραση είναι ότι μπορεί να μην έχεις άμεση επαφή με το κοινό, κάτι αντίστοιχα μοναδικό, αλλά ξέρεις ότι προσφέρεις διασκέδαση σε πολύ μεγαλύτερο κοινό, σε περισσότερους ανθρώπους και αυτό από μόνο του σου δημιουργεί μια εσωτερική πληρότητα.

Στον Αnt1 είχα την τιμή να πρωταγωνιστήσω στη σειρά του ταλαντούχου σκηνοθέτη Αντρέα Γεωργίου, σε μια σειρά που αγαπήθηκε πολύ από το κοινό, τα «Δίδυμα Φεγγάρια».

Νιώθω ευγνώμων που μου προτάθηκε να συνεργαστώ μαζί του καθώς θαυμάζω πολύ τη δουλειά του και τον θεωρώ πολύ δυνατό σκηνοθέτη.

 

 

Έχουν γδυθεί ήδη στο σανίδι πολλοί άνδρες για τις «ανάγκες» της παράστασης, όπως οι Απόστολος Γκλέτσος, Παναγιώτης Μπρατάκος, Αργύρης Ξάφης, Χάρης Τζωρτζάκης, Μπάμπης Γαλιατσάτος, Στέφανος Κακαβούλης, Βασίλης Τσιγκριστάρης και πολλοί άλλοι. Εσύ θα έκανες γυμνό στο θέατρο;

Αν το γυμνό αφορά καλλιτεχνικό σκοπό και δεν περνά άλλα μηνύματα ή υπόνοιες αυτών, αλλά στοχεύει στη σκηνοθεσία και στο αποτέλεσμα που θέλει να περάσει ο σκηνοθέτης στο κοινό, θα το έκανα.

 

Η εμφάνιση όλοι ξέρουμε ότι παίζει σημαντικό ρόλο κι εσύ καθώς φαίνεται, προσέχεις το σώμα σου και γυμνάζεσαι, και μη μου πεις όχι για να είσαι όμορφος, αλλά υγιής, γιατί άλλωστε το μαρτυρούν και οι αναρτήσεις σου στα media που σε αποκαλούν sex symbol. Προφανώς το απολαμβάνεις αφού τα τροφοδοτείς και το βροντοφωνάζουν: Ο νεαρός ηθοποιός είναι σέξι και το δείχνει…!!!

Ποιος άνθρωπος δε θέλει να αισθάνεται όμορφα, δε θέλει να αρέσει στους γύρω του και να νιώθει αυτήν την ενέργεια από τον κόσμο που τον περιβάλλει; Είναι ωραίο να νιώθει κανείς όμορφα με τον εαυτό του και να προσπαθεί να βελτιώνεται και εσωτερικά αλλά και εξωτερικά.

Όλα είναι μέρος μιας προσπάθειας βελτίωσης του εαυτού μου προς το καλύτερο και το καλύτερο απαιτεί θυσίες, πειθαρχία, αυτοέλεγχο και σωστό προγραμματισμό. Το αποτέλεσμα με κάνει να νιώθω όμορφα και το εκφράζω.

 

 

Οπότε εδώ θα ήθελα μια ειλικρινή απάντηση στην ερώτηση, κατά πόσο σε έχει βοηθήσει η εξωτερική σου εμφάνιση στην καριέρα σου;

Σίγουρα με έχει βοηθήσει πολύ. Μια ωραία εξωτερική εμφάνιση ωστόσο σε βοηθάει σε πολλούς τομείς της ζωής σου, πρώτα και κύρια στην ψυχολογία σου και στην αυτοπεποίθηση σου.

Ωστόσο στον χώρο μας δε μετράει η τέλεια παρουσία μόνο, πρέπει να έχεις και ταλέντο και να είσαι άρτιος επαγγελματίας. Γι’αυτό παρατηρούμε πολλούς καλλιτέχνες που έχουν πετύχει χωρίς απαραίτητα να είναι εμφανίσιμοι.

 

No risk, no magic… Έχεις ρισκάρει στη ζωή σου;

Ναι πολλές φορές. Το ρίσκο με ενθουσιάζει και πυροδοτεί την αδρεναλίνη μου στα ύψη! Μπορεί να μετανιώσεις για κάτι που έκανες, αλλά αν δε το τολμήσεις δε θα μάθεις ποτέ αν άξιζε ή όχι.

 

Λένε ότι ένας δυνατός έρωτας είναι κινητήρια δύναμη για τον άνθρωπο. Έχεις βιώσει κάτι τέτοιο στη ζωή σου;

Ναι το έχω ζήσει και νιώθω πολύ τυχερός γι’αυτό. Ο έρωτας είναι μαγεία! Ξαφνικά όλα τα μπορείς και όλα σου μοιάζουν τέλεια. Αποκτάς μια αόρατη υπερδύναμη απέναντι στον κόσμο και τη ζωή.

 

 

Μετά το πρώτο πλήγμα που υφίσταται το θέατρο με το κλείσιμο λόγω της πανδημίας, έρχεται να προστεθεί και εκείνο με τις σοβαρές καταγγελίες σε ανθρώπους μέσα στο χώρο. Ποιες οι αντιδράσεις σου με τις αποκαλύψεις; Συμφωνείς με το κίνημα «είμαστε όλοι μαζί»;

Συμφωνώ και στηρίζω το κίνημα «είμαστε όλοι μαζί». Επικροτώ τη Σοφία Μπεκατώρου καθώς και τη Ζέτα Δούκα. Χάρη σε αυτές τις δύο γυναίκες αποκαλύφθηκαν καταστάσεις που χρόνια υποθάλπονταν κάτω από την απειλή της εξουσίας. Σοκαρίστηκα και θλίβομαι για όλο αυτό που συμβαίνει.

Όσο για τη σειρά καταγγελιών θα αναφέρω το «Φαινόμενο της Πεταλούδας», που σύμφωνα με μια από τις διατυπώσεις, «αν μια πεταλούδα κινήσει τα φτερά της στον Αμαζόνιο, μπορεί να φέρει βροχή στην Κίνα»!

 

Εσύ Αιμίλιε, έχεις υποστεί σεξουαλική παρενόχληση εντός ή εκτός θεατρικού χώρου ή κάποιου άλλου είδους βία ή απαξίωση;

Ναι δυστυχώς έχω υποστεί αλλά έβαλα τα όρια μου όσο δύσκολο κι αν ήταν για μένα, γνωρίζοντας ότι αυτό θα είχε συνέπειες στην επαγγελματική μου πορεία. Ανεβαίνεις πολύ πιο εύκολα και γρήγορα στην κορυφή όταν αποδεχτείς οποιαδήποτε σεξουαλική παρενόχληση, αλλά μένεις για μια ζωή σε ένα ψυχολογικό τέλμα.

 

 

Η δουλειά του ηθοποιού που έχεις επιλέξει ήταν ανέκαθεν δύσκολη και στην ουσία, συχνά εποχική. Οι συνθήκες δεν είναι πάντα ευνοϊκές από οικονομικής άποψης, παρά το έργο που προσφέρεται και ειδικά το τελευταίο διάστημα με την πανδημία ακόμα δυσκολότερο. Εσύ πως αντιμετώπισες αυτήν την κατάσταση;

Άντλησα τη θετική πλευρά των καταστάσεων και οπλίστηκα με πολύ δύναμη εκμεταλλεύοντας τον χρόνο που έχω διαθέσιμο για να πραγματοποιήσω ένα μεγάλο μου όνειρο στο χώρο του θεάματος που απαιτούσε πολύ δουλειά και είχα στόχο να δημιουργήσω εδώ και πολλά χρόνια!

 

Μοιραία αυτό το χρονικό διάστημα του αναγκαστικού εγκλεισμού θα είχες περισσότερο χρόνο να κάνεις πράγματα αποκλειστικά για τον εαυτό σου και να ταξινομήσεις τις σκέψεις σου για το μέλλον. Υπάρχει κάτι που θα μπορούσες να μας αποκαλύψεις από τα μελλοντικά σχέδια;

Δούλεψα και συνεχίζω να δουλεύω πολύ όπως αναφέρω και παραπάνω στην επίτευξη ενός στόχου που έχω βάλει εδώ και χρόνια και αφορά προσωπικά μου βιώματα και εμπειρίες του παρελθόντος μέσα από μια σύγχρονη έκφανση τους που θα απολαύσει πολύ ο κόσμος, θα ταυτιστεί και θα πάρει δύναμη μέσα από αυτό!

Αισθάνομαι πολύ χαρούμενος που επιτέλους ξεκίνησα την πορεία μου σε αυτό το ταξίδι και ανυπομονώ να σας το παρουσιάσω!!

 

Αιμίλιε, σ’ ευχαριστούμε για όλα όσα μοιράστηκες μαζί μας και ευχόμαστε κάθε επιτυχία στη συνέχεια.

 

 

Βιογραφικό Σημείωμα:

Ο Αιμίλιος Ράφτης κατάγεται από την Πάτρα και σπούδασε στην αναγνωρισμένη Ανώτερη Δραματική Σχολή «Ίασμος», από όπου και αποφοίτησε με πολλές τιμητικές διακρίσεις το 2013.

Το ξεκίνημα της καριέρας του έγινε με την συμμετοχή του στη μικρού μήκους ταινία του Φ. Ζαρείφη «Οδός ονείρων».

Αμέσως μετά επιλέχθηκε από τον Χάρη Ρώμα για να  παίξει στη θεατρική παράσταση «Sex Revolution», όπου και τον είδε ο Γιώργος Βάλαρης και το 2013 του πρότεινε να πρωταγωνιστήσει στην παραγωγή «Οι Απελπισμένοι».

Μετά την επιτυχία του έλαβε μέρος σε πολλές θεατρικές παραγωγές, όπως «Η Μαμά είπε Μη ..!», «Πέντε», «Αμάρτησα για το παιδί σου», «BAM – BAM!» και «Σ’ αγαπάω αλλά …!».

Στις θεατρικές του αποδόσεις συμπεριλαμβάνονται πολλές βραβευμένες παραγωγές όπως «80’s The Musical» και «Γοργόνες και Μάγκες», που αναγνωρίστηκαν και επιβραβεύτηκαν από κριτικούς αλλά και από το κοινό.

Το 2017 έκανε το τηλεοπτικό του ντεμπούτο, όπου πρωταγωνίστησε στην αναγνωρισμένη τηλεοπτική σειρά «Δίδυμα Φέγγαρια» σε σκηνοθεσία Ανδρέα Γεωργίου, που μεταδόθηκε από τα ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια Ant1 GR και Ant1 CY.

Το 2014 βρέθηκε σε περιοδεία στην Αυστραλία με τους «Απελπισμένους» του Γιώργου Βάλαρη δίπλα στον Σταύρο Τζώρζογλου.

Η τελευταία του περιοδεία έγινε το 2019 με την θεατρική παραγωγή «Σ’ αγαπάω αλλά…!», στη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες, το Σικάγο, το Τορόντο, το Μόντρεαλ και το Βανκούβερ.

Το 2020 έπαιξε στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης στην θεατρική-μουσική υπερπαραγωγή «Όμορφη πόλη», του θρυλικού Μίκη Θεοδωράκη σε σκηνοθεσία Γιώργου Βάλαρη Βάλαρη.

Το 2021 βρέθηκε στο Ηρώδειο με την επανάληψη της μουσικής υπερπαραγωγής «Όμορφη πόλη».

Έχει κάνει μαθήματα φωνητικής με την Julie Massino και τον Βασίλη Αξιώτη στο Εθνικό Ωδείο, ενώ μαθήματα χορού με την Wendy Gibbins

Στα επαγγελματικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται η σκηνοθεσία, παραγωγή και συγγραφή βιβλίων και σεναρίων.