Για τις ανάγκες της παράστασης «Άννα Φρανκ – Το Ημερολόγιο», που θα ανέβει από τον Σεπτέμβρη και για τη χειμερινή θεατρική περίοδο 2020-2021 στη Θεσσαλονίκη και σε επιλεγμένες πόλεις σε όλη την Ελλάδα, σε σκηνοθεσία της Βάσιας Παναγοπούλου ζητούνται:
Ηθοποιοί ερμηνευτικής ηλικίας έως 16 ετών για τους παρακάτω ρόλους:
- Άννα Φρανκ
- Μαργκότ (η αδερφή της Άννας Φρανκ)
- Πήτερ (το αγόρι που η Άννα ερωτεύτηκε στη σοφίτα)
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να έχουν μαζί τους βιογραφικό μια φωτογραφία και ένα μονόλογο της αρεσκείας τους. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Για αποστολή βιογραφικών: annafrank.thediary@gmail.com
Για την Άννα Φρανκ και το έργο
«Το Ημερολόγιο της Άννας Φρανκ» είναι το πιο πολυδιαβασμένο βιβλίο σε όλο τον κόσμο μετά τη Βίβλο. Η πρώτη του έκδοση έγινε το 1947 στην Ολλανδία και το 1952 στην Αμερική. Από τότε μεταφράστηκε σε παραπάνω από 67 γλώσσες και έχει πουλήσει περισσότερα από 31 εκατομμύρια αντίτυπα.
Το θεατρικό έργο, βασίζεται στο πασίγνωστο ημερολόγιο της έφηβης Γερμανοεβραίας που γράφτηκε στη διάρκεια του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου και είναι ένα έργο-ντοκουμέντο, μια καταγραφή του πιο απάνθρωπου φυλετικού κατατρεγμού.
Ανέβηκε για πρώτη φορά στο Μπρόντγουεη το 1955 και αποτέλεσε κορυφαία στιγμή στην καριέρα των συγγραφέων αφού τιμήθηκαν με Βραβεία Tony και Pulitzer καθώς και με το βραβείο της Ένωσης Θεατρικών Κριτικών Νέας Υόρκης.
Η Άννα είχε μια όμορφη παιδική ηλικία μέχρι που τα ναζιστικά στρατεύματα εισέβαλαν στην Ολλανδία. Η οικογένεια Φρανκ κρύφτηκε στη σοφίτα ενός σπιτιού για δύο ολόκληρα χρόνια. Σε αυτή τη σοφίτα, η Άννα Φρανκ καταγράφει στο ημερολόγιό της τις σκέψεις της για την αγάπη, τη ζωή, την ευτυχία… Μέσα από τα μάτια και τα λόγια της, η ιστορία του διωγμού και της αυτοεξορίας της οικογένειάς της ζωντανεύει.
Το ημερολόγιο της είναι ένα κείμενο λογοτεχνικών αξιώσεων και έχει καταγραφεί ως ένα από τα σημαντικότερα βιβλία πάνω στο Ολοκαύτωμα παρότι είναι κείμενο ενός νεαρού κοριτσιού. Από τις πρώτες εκδόσεις λείπουν ορισμένες σελίδες, οι οποίες συμπεριελήφθησαν στην οριστική έκδοση του 1995, με επιμέλεια του Ιδρύματος Πολεμικών Ντοκουμέντων της Ολλανδίας. Σε αυτήν την εκδοχή η Άννα εμφανίζεται αρκετά διαφορετική, αλλά πιο κοντά στην αληθινή της εικόνα.