Οι θεατρικές επιχειρήσεις Λεμπέση  θα παρουσιάσουν μέσω worldwide  online  streaming, την Παρασκεύη 15 Ιανουαρίου, το Σάββατο 16 Ιανουαρίου και την Κυριακή 17 Ιανουαρίου και ώρα 20.00, την βραβευμένη θεατρική παράσταση «Με τη Σιωπή» του Αλεχάντρο Κασόνα, που χάρισε στην Μίρκα Παπακωνσταντίνου το πρώτο Βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα βραβεία Αθηνοράματος και στον Προμηθέα Αλειφερόπουλο την πρώτη του υποψηγιότητα ως Καλύτερου πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού  . Η παράσταση που ενθουσίασε  το κοινό και υμνήθηκε από τους κριτικούς , παίχτηκε για δύο χρόνια στο θέατρο Βεάκη (2006 – 2008) αλλά και στην Μονή Λαζαριστών  στην Θεσσαλονίκη και ήταν κάθε μέρα sold out.

 

 

Το έργο του Αλεχάντρο Κασόνα «Με τη Σιωπή », διαδραματίζεται στο σπίτι που το λένε «τα εφτά μπαλκόνια », αρχοντικό πλούσιων κτηματιών. Είναι ένα μεταφυσικό παραμύθι, με πρωταγωνίστρια την  ανύπαντρη Ελισέα, που περιμένει τον αρραβωνιαστικό της να γυρίσει από την Αμερική και που  ζει περισσότερο στο μαγικό δωμάτιο της φαντασίας της παρά στην πραγματικότητα, αφήνοντας τον ρεαλιστικό χρόνο να περνάει μένοντας στο παρελθόν. Σε αυτό της το ταξίδι παρέα θα της κάνει ένα αυτιστικό παιδί, ο ανιψιός της. Το έργο σπάει τα όρια της στενής πραγματικότητας και μας φέρνει αντιμέτωπους με το εξωπραγματικό , μιλάει για την διαφορετικότητα, τη σημασία των λέξεων και των εννοιών για έναν άλλο κόσμο, που κατακλύζεται από σιωπές αλλά και ήχους.

 

 

Διασκευή – Σκηνοθεσία : Νίκος Καραγέωργος

Πρωταγωνιστούν : Μίρκα Παπακωνσταντίνου, Κώστας Αρζόγλου, Προμηθέας Αλειφερόπουλος, Χρήστος Βασιλόπουλος, Άννα Μονογιού, Σταυριάνα Πανδή, Ειρήνη Ράπτη, Σταύρος Μοίρας, Ελένη Αποστολοπούλου.

Σκηνικά – Κοστούμια : Χριστίνα Κωστέα

Φωτισμοί : Κατερίνα Μαραγκουδάκη

Μουσική : Πάνος  Δορμπαράκης

Μουσική επιμέλεια – Συνθέσεις ήχων : Δημήτρης Ιατρόπουλος

Τηλεσκηνοθεσία: Κυριάκος Καλαματιανός

Τρέιλερ παράστασης : Μιχαήλ Μαυρομούστακος

Φωτογραφίες : Αλέξανδρος Ησαίας

Επικοινωνία και προβολή της παράστασης: Νταίζη Λεμπέση

 

Διάρκεια παράστασης: 120 λεπτά

 

Προπώληση εισιτηρίων:

https://www.viva.gr/tickets/theatre/streaming/me-ti-siopi/

 

 

Γράφτηκαν για την παράσταση :

«Ο Καραγέωργος με την σκηνοθεσία  του κατάφερε να κάνει πολύ ενδιαφέρουσα την παράσταση του. Είχε μία εξαιρετική ομάδα ηθοποιών. Είχε, πριν από όλα, την Μίρκα Παπακωνσταντίνου, μία από τις πιο άξιες ηθοποιούς του σημερινού θεάτρου μας. Έξυπνη, αποδοτική, σε άμεση επαφή και με τους συναδέλφους της επί σκηνής αλλά και με τους θεατές που παρακολουθούν την παράσταση. Παρών στην διανομή ήταν και ο Κώστας Αρζόγλου. Ένας άλλος ουσιαστικός υποστηρικτής του θεάτρου μας. Μαζί τους είναι και ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος για να παίξει τον απαιτητικό ρόλο του Έριν. Αυτή την παράσταση αξίζει να την δει κανείς, όχι για το έργο του Κασόνα, αλλά για τις επιδόσεις των ηθοποιών που ερμηνεύουν τους ρόλους του.»

Μηνάς Χρηστίδης  – εφημερίδα «Ελευθεροτυπία»

 

 

«Το μέγα ατού της παράστασης είναι η Μίρκα Παπακωνσταντίνου (θεία ), που πλουτίζει κάθε ασήμαντη στιγμή του ρόλου, κινείται με πάσα άνεση από την ιλαρότητα στον αυτοδιαβρωτικό λυρισμό και πλάθει μια ύπαρξη ανώτερη και ευρύτερη της συγγραφικής. Δίπλα της , σε μία επιτυχημένη αυτιστική μιμητική, ο Προμηθέας Αλειφερόπουλος, ο συνετός και ήρεμος γιατρός του Κώστα Αρζόγλου  και η έξοχη βουλιμική μητριά Σταυριάνα Πανδή. Ο Νίκος Καραγέωργος αποδέχτηκε το απόλυτα συναισθηματικό υλικό του και προσπάθησε με επιτυχία να του φορέσει ένα μαγικό ατμώδη ρεαλισμό, να υπερτονίσει τις δραματικές σκηνές, να υποβάλλει στον θεατή την αίσθηση του ονειρικού, διάσταση στην οποία εξαιρετικά τον βοήθησαν τα ανάλογα μετακινούμενα έως φανταστικά σκηνικά φόντου της Χρ. Κωστέα καθώς και τα παραμυθένια μέσα στη λευκότητα τους κοστούμια της . Τις ατμόσφαιρες της σκηνοθεσίας βοήθησαν μέσα στην απαραίτητη εδώ υπερβολή τους και οι χορευτικοί φωτισμοί της Κατερίνας Μαραγκουδάκη μαζί με τις μουσικές συνοδείες του Π. Δορμπαράκη.»

Γιάννης Βαρβέρης – εφημερίδα «Καθημερινή»

 

 

«Βυθισμένος στον ποιητικό κόσμο που είχε στήσει ο σκηνοθέτης Νίκος Καραγέωργος, σκέφτηκα ότι κακή ζωή είναι αυτό που λέει ο Κασόνα, να μπορείς να μη βλέπεις την  πραγματικότητα μόνο με αγωνία, απελπισία και αρνητισμό, αλλά να ονειρεύεσαι. Κοντολογίς , βλέποντας πως μέσα από το δράμα που διαδραματιζόταν στην σκηνή γεννιόταν αγάπη, ένιωσα ότι σε μια εποχή που ευδοκιμούν τα πλαστικά φυτά , τα πλαστικά αισθήματα και οι τενεκέδες, καλή ζωή είναι να μπορείς να έχεις αισθήματα, να συγκινείσαι, να νιώθεις τη συγκίνηση του άλλου. Καλή ζωή είναι να παρακολουθείς μια παράσταση μαζί με ανθρώπους που μπορούν να μοιραστούν μαζί σου την ίδια ευτυχία ….»

Κοσμάς Βίδος  – «ΒΗΜΑGAZINO»

 

 

«Κέντημα είναι η ερμηνευτική δουλειά της υποκριτικά ωριμότερης από ποτέ Μίρκας Παπακωνσταντίνου. Στην Ελισέα της συγκλονίζει με μία αξιοζήλευτη εσωτερικότητα, με μία δεξιοτεχνική ακρίβεια, με μία υποκριτική δεινότητα, που σπάνια απολαμβάνουμε. Ένα ρεσιτάλ ερμηνείας που θα σας ¨κλέψει ¨. Η σημαντική ηθοποιός στην – ίσως – πιο σημαντική στιγμή  της ιδιαίτερα γόνιμης και ακριβής καριέρας της.»

Βασίλης Μπουζιώτης  – εφημερίδα «Έθνος»

 

 

«Η μελετημένη σκηνοθεσία του Νίκου Καραγέωργου, που κατάφερε να ισορροπήσει την παλιομοδίτικη ιστορία σε ένα κατά τα άλλα μοντερνίζον στήσιμο, οπωσδήποτε βοήθησε.  Αλλά είναι η σκηνική παρουσία της Μίρκας Παπακωνσταντίνου στο ρόλο της Ελισέα, που δίνει άλλη διάσταση στη παράσταση. Γιατί βλέπεις μια ηθοποιό πολλών υποκριτικών καρατίων , σε φάση ωριμότητας, να διεκδικεί την επικοινωνία της με τους θεατές που έρχονται να την δουν.»

Ματίνα Καλτάκη  – εφημερίδα «Ο κόσμος του Επενδυτή»

 

 

«Το  έργο ευτύχησε με την ευφάνταστη, αλλά και με μέτρο, ποιητικά ευαίσθητη σκηνοθεσία του Νίκου Καραγέωργου. Σκηνοθεσία που ευδοκίμησε υποκριτικά, βασιζόμενη κυρίως στο ευέλικτο υποκριτικό εύρος και στη μεγάλη πείρα της Μίρκας Παπακωνσταντίνου, στο μέτρο, στην ερμηνευτική λιτότητα  αλλά και στην αισθαντικότητα του Κώστα Αρζόγλου, αλά και στην εκφραστικότητα του ελπιδοφόρου νέου ηθοποιού Προμηθέα Αλειφερόπουλου. Αξιόλογοι ερμηνευτικά είναι και οι Χρήστος Βασιλόπουλος, Άννα Μονογιού, Σταυριάνα Πανδή.»

Θυμέλη –  εφημερίδα «Ριζοσπάστης»

 

 

«Μια έξοχη παράσταση , απίστευτα ποιητική και ταυτόχρονα εξαιρετικά μοντέρνα και επί της ουσίας πρωτοποριακή, με μία συγκλονιστική Μίρκα Παπακωνσταντίνου. Μην διανοηθείτε να την χάσετε!!»

Αναστασία Παρετζόγλου –  περιοδικό «Down Τown»